Gå til innhold

Team Apocalypse - Rekruterer


Anbefalte innlegg

Team Apocalypse - Er en serriøs Clan for gode Counter-Strike spillere hvor vi spiller for og ha det gøy ;) Nå søker jeg 5 gode og meget aktive spillere fra Alderen 14 år og oppover. Å være "member" i clanen innebærer og stille opp på Clan Matcher, PCW'r og eventuelt Cuper av slaget 3on3, 4on4 & 5on5.

 

Web side er det dårlig med, derfor har jeg akkurat "hyret" en pro Web Designer for og designe og kode Web Siden, jeg har midlertidig også skaffet en WarServer, 100 megabit levert av GameServer.no, alltså jeg er villig til og bruke litt penger på clanen :cool:

 

Team Apocalyps's IRC channel er #Team-Apocalypse @ Qnet, idle & perform :D

 

Mail Adresse velger jeg og ikke legge ut av flere årsaker, konakt meg under nicket "eQunix" på #Team-Apocalypse og du vil bli nærmere informert.

Som sagt er Clanen kun for gode og serriøse spillere, så er du ingen av delene la vær og ta kontakt ;)

 

mvh eQunix :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når du en gang får medlemmer så kontakt wlc.com på Qnet, og wlclan.com :D 3v3, 4v4 eller 5v5 :D !!

 

CS seff ;) !!

javel, vi har medlemmer :w00t:

Fant ut at Topic var "out-of-date" fikser det senere ;)

 

Edit: Det var ingen på noen av IRC Channelene :laugh:

Endret av eQunix
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
[iC' date=13/05/2004 : 21:00] Ja! ok, jeg vil være med!

Har en del erfaring, og kommer ofte på tredje, andre, og noen ganger på første plass på dataparties...relativt små lan, med 100 stk osv...

Send meg en PM da!

#Team-Apocalypse :yes:

Eller evt. legg meg til på MSN mailen min er *sendte deg en pm nå* ;)

Lenke til kommentar

1.6? Må bare sjekke...

Har spillt CS i 5 år og betrakter meg selv som rimelig dreven, på både aim og taktikk, spes team-taktikk.

Men jeg orker ikke være med i en clan med folk som er betraktelig yngre enn meg, er selv 18. Kunne godt tenkt meg å få en try, tar en tur innom IRC-kanalen deres. Nick: Pytagoras

Endret av Mira
Lenke til kommentar
1.6? Må bare sjekke...

Har spillt CS i 5 år og betrakter meg selv som rimelig dreven, på både aim og taktikk, spes team-taktikk.

Men jeg orker ikke være med i en clan med folk som er betraktelig yngre enn meg, er selv 18.

*Nei ikke noe* :roll:

Endret av eQunix
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

spiller dere på cs 1,6 ??

har spilt cs i 3-4 år og eg kan vere god å ha som backup av og til, anser mei sjøl som ganske god på langdistanse baner (f.eks mice final) :yes: . står opp klokka 9 om morran og spiller cs til klokka er 4-5, pause 1 time og så er d på`n igjen til klokka er 12(i fridager) :wee: . skuledager trener eg for fullt den tida eg he og fridager spiller eg for fullt hele tida på populære servere ... er sjøl 14 år og interesert i clan . kan eg bli med :dontgetit: (bare visst dere spiller 1,6 also) ???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...