Gå til innhold

Posten


Gjest Slettet-10579

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-10579

Aaargh! Posten har klart å sende pakken min fra Komplett til Alta(!), og, som om ikke det skulle være nok, så er det ikke første gang.

 

Hvem "jobber" egentlig i posten? Alkoholiserte tapere, eller hva? Et betimelig spm. mener jeg, når de _aldri_ klarer å gjøre jobben sin riktig.

 

Posten - Norges største vernede bedrift?

 

De burde vært sendt til Bjørnøya hele hurven *grrrr*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-10579

Det er ikke en påstand, det er et spørsmål. Et retorisk et som sådan. En ikke ubetydelig forskjell, som levner ditt innlegg noe malplassert.

 

<frust>

Les innlegget før du forsøker å leke intelligent.

</frust>

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
Hvem "jobber" egentlig i posten? Alkoholiserte tapere, eller hva?

STFU!

 

Begge foreldrene mine jobber\jobbet i posten, og de gjør jobben sin...

 

Feil kan skje, det er mange "post-firmaer" i andre land som er mye værre, ikke syt om noe du ikke vet noe om...

Det jeg VET, er at pakken min er i Alta, og der bor ikke jeg.

Det jeg VET, er at det er 6. gang de har gjort den tabben.

Det jeg VET, er at jeg ikke er imponert.

 

Så at du begynner å mase om hva jeg vet og hva jeg ikke vet er i beste fall latterlig.

 

Synes du det er rart?

 

Dersom en lege gjør samme tabben 6 ganger på rad, kan jeg garantere deg at noen reagerer, så HVORFOR lærer ikke Posten?

 

Jeez.

Endret av Slettet-10579
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
Det er ikke akkurat noen vel bevart hemmelighet da - Posten består av ufattelig udugelige folk som ikke fikk seg jobb noe annet sted.

Forsiktig nå, eller så får du vel advarsel du også :/

 

Men pakken min er fortsatt borte, og fordi det er 1. mai imorgen, så får jeg tidligst pakken på mandag. Måtte de brenne i helvete, alle som en.

Lenke til kommentar
Det er ikke akkurat noen vel bevart hemmelighet da - Posten består av ufattelig udugelige folk som ikke fikk seg jobb noe annet sted.

Forsiktig nå, eller så får du vel advarsel du også :/

 

Men pakken min er fortsatt borte, og fordi det er 1. mai imorgen, så får jeg tidligst pakken på mandag. Måtte de brenne i helvete, alle som en.

Dere to har virkelig ikke peiling...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
Det er ikke akkurat noen vel bevart hemmelighet da - Posten består av ufattelig udugelige folk som ikke fikk seg jobb noe annet sted.

Forsiktig nå, eller så får du vel advarsel du også :/

 

Men pakken min er fortsatt borte, og fordi det er 1. mai imorgen, så får jeg tidligst pakken på mandag. Måtte de brenne i helvete, alle som en.

Dere to har virkelig ikke peiling...

Ja, det har vi.

 

Har du mer peiling? Fordi foreldrene dine jobber der? At pakken min er i Alta, gir deg peiling?

 

Tom for antipsykotika?

 

Jeez....

Endret av Slettet-10579
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...