Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jepp. waterchill = vannkjøling :yes:

 

men uansett'a.. kjrer min [email protected] på 1.8 V å det er ganske varmt.. har lyst på din :wow:

 

men sitter du å putter nedi is hele tiden eller lol ?

 

Har hørt om Is-spray på biltema så du får tingen du spruter på den i -53C. hva om jeg spruter på det på radiatoren min ? vil det holde lenge ? Noen som har erfaring med den ?

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Ok, er det ikke I men A-stepping, gi meg kontonummeret ditt, så skal jeg overføre én krone. :green:

hey steping kode er AXMD 2400 FJQ4C AQYHA 0413 VPKW , 0413 er det nytt kode dersom dere vil ha en chip som meg la kjøpe fra itbutikken rask ^_^

Endret av vuhahai
Lenke til kommentar
jepp. waterchill = vannkjøling :yes:

 

men uansett'a.. kjrer min [email protected] på 1.8 V å det er ganske varmt.. har lyst på din :wow:

 

men sitter du å putter nedi is hele tiden eller lol ?

 

Har hørt om Is-spray på biltema så du får tingen du spruter på den i -53C. hva om jeg spruter på det på radiatoren min ? vil det holde lenge ? Noen som har erfaring med den ?

nei jeg bare bruket vann med is . is ble larget fra frezzer ikke bruke Is-spray ^_^

Lenke til kommentar
0431? Er vel en 0413? Uke 31 i 2004 er vi vel ikke kommet til?

Eller har jeg gått glipp av noe?  :wow:

Fikk en 0413 AQYHA forrige uke! Ser ut til å være en ganske bra klokker :)

*Perm neste helg* Da skal det klokkes to uker i strekk!

ja jeg var ikke rett :blush: 0413

Kan du skrive hele stepping nummert? Og kan du skrive litt mer sammenhengene?

Lenke til kommentar
alle steping kode er : AXMD 2400 FJQ4C T852213C4034 AQYHA 0413 VPKW håper at kan hjelpe deg noe  :)

Hmm, har AXMD2400FJQ4C T852213C40394 AQYHA 0413VPKW

 

Edit: Har litt høyere batch nummer enn deg, er litt redd for å prøve høyere volt en 2,0! Er det farlig foresten?

Endret av petter'n
Lenke til kommentar
Hva er max annbefalt volt i lenge tid til en XP-M2400+ prosessor på et Abit NF7-S v2.0?

 

Kjøling: Har et waterchill sett får cpu, chipst og gpu

2.1 eller 2.2v vcore ^_^ dette følge at hvordan kjølere du, dersom kjølere du god 2,125 vcore , 2.8 , stabilt med prime 95

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...