Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er stabili at 2.8 Ghz , vcore 2.1 v og trenger ikke is , denne prosesren er AXMD2400+ FJQ4C 0341 35W med 1.35v vcore defauld , jeg glemt andre kode , men denne ble solg i ITbutikken . det er ikke lås og overkloking som gal ( på engelsk = overclock like crazy :thumbs: ) temp på van kaskje 1 eller 2 celcius :D

nå finner jeg mobil 25w 1.25v vcore :D

skal dere ha en som meg ?:D , huske at Itibutikken har to 2400+ et er 45w og et er 35w ,35w professoren har pris 925kroner INK Frakt

Endret av vuhahai
Lenke til kommentar

Hmmm, ok. Nå fikk jeg jaggu lyst til å hive meg på "Mobile toget" jeg og :p Kommer det fortsatt gode chip'er fra IT-Butikken? De er fremdeles ikke låst eller? Mye mulig jeg spør dumt nå, mer er for trøtt til å lese gjennom hele tråden her på over 50 sider :D

Lenke til kommentar
Hmmm, ok. Nå fikk jeg jaggu lyst til å hive meg på "Mobile toget" jeg og :p Kommer det fortsatt gode chip'er fra IT-Butikken? De er fremdeles ikke låst eller? Mye mulig jeg spør dumt nå, mer er for trøtt til å lese gjennom hele tråden her på over 50 sider :D

jeg tror at Itbutikken har AMD som meg fordi kode er nytt . jeg har kjøpt andre prosesser og mobil ble ikke låst min overklockere på mobil er 2.8 max kanskje 3.2 vet ikke :D må jeg teste med vapochill ^_^

Lenke til kommentar
God chip du har der. :green:

 

Min er nok enda et hakk bedre, hadde jeg bare hatt noe skikkelig kjøling...

 

Hva er steppingen? Jeg vedder ei krone på at den har I-stepping. :green:

ok skal jeg ta utt prosessen for å se på steping kode ^_^ så ei kroner til min konto ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...