Gå til innhold

Hvor mange bruker sms tjenester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde nå håpet på en poll her, men det er hvist ikke mulig å lage det så da får jeg bare ta det slik som dette :nei:

Men uansett hvor mange er det som enda bruker sms tjenester? Gjerne kom med utdypninger hvorfor eller hvorfor du ikke bruker sms tjenester :thumbup:

Jeg bruker det ikke, enkelt å greit fordi jeg fører bilder og lignende over til telefonen via minnekortleseren eller docking stasjonen :yes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker det ikke fordi jeg har E700. Har bestillt en ringetone men wap'en er treg og jeg greier meg fint uten å bestille masse surr. Pleide å kjøpe spill og slikt til 3510i'en min men den var det masse spill til da..

Skrevet

Eneste jeg kan benytte en gang i blandt er nr-søk. Ringetoner, bilder etc. det er det egentlig bare tull å bruke penger på. Man har da både, IR, Bluetooth, minnekort & docking...

Skrevet

Bruker det aldri - overfører via BT eller kabel til de telefonene jeg har.

Bortkasta å bruke 30 kroner på en ringetone.

Men: Jeg har kjøpt(!) lisens til et par Symbian-programmer da.. som har blitt belastet som "premium sms"... teller dette? hehe

Skrevet

Det hender vel en gang i blant. Men det er sjeldent. Er som regel bare snakk om en ringetone når jeg sender av gårde en melding. :)

Skrevet

Jeg bruker det sjelden, kun til å sende etter navn eller telefonnummer.

Ringetoner og logoer har jeg helt sluttet med. Har standard "ring-ring" tone.

Skulle jeg derimot ha lyst på ny logo engang i fremtiden kommer jeg til å bruke datakabel.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...