Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?

SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jo... På counter strike source og 1.6 går jeg med CTRL AKA control ^^ Noen som har blitt skutt av meg før?? ^^ hehe!

Men her er det bare kjedelige kentove91..... på grunn av hastverk når jeg regga meg....... :(

Endret av kentove91
Skrevet
Jo... På counter strike source og 1.6 går jeg med CTRL AKA control ^^ Noen som har blitt skutt av meg før?? ^^ hehe!

Men her er det bare kjedelige kentove91..... på grunn av hastverk når jeg regga meg....... :(

Hastverk er lastverk. Vet du at du kan skifte brukernavn?

Skrevet

Fordi jeg var totalt fjortiss når jeg registrerte meg her, så da ble det Thewiz. Ikke at jeg er kreativ nok til å finne på noe annet, så da forblir det Thewiz. ^^,

• 4 uker senere...
Skrevet

Mrs Hatta kommer fra Foamy, som er tidenes kuleste ekorn. Foamy har en uteliggervenn som heter Da Hatta..

Derfor Mrs Hatta. Ikke at det er så sinnsykt kreativt, men kommer ikke på noe annet heller.

Skrevet

Banja Luka eller Banjaluka er den største byen og hovedstaden i Republika Srpska i Bosnia-Hercegovina. Dessuten har ett av mine favorittband, Charta 77 en sang med samme navn.

Før kalte jeg meg aero^^ som var en forkortelse av old-skool nicket mitt, aerosoul. That's it. :p

Skrevet

The Jester Race er et ekstremt bra album av det melodiske death-metal bandet In Flames. Det er også det første albumet hvor den nåværende vokalisten Anders Fridén var vokalist.

Jester betyr jo "joker", og i avataren min er det et Jesterhead (vanskelig å se på grunn av all brushen) som er maskotten til In Flames.

Skrevet

garanti -en, -er sikkerhet 5; sikkerhetsstillelse: få skriftlig garanti / stille garanti for noe / et ur med to års garanti / vi har ingen garanti for at det går like bra neste gang / kreve garanti(er) mot noe

Skrevet

Det er en matrett som ser ut som et baguette som selges på statoil...Skulle egentlig bare vært en a, men har lagra meg med to a-er på andre steder også så da ble det bare sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...