Saruronny Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Etter et søk på google fant jeg denne tråden om boter til 1.6.
Bluebeans Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Og jeg alene har skrevet 2 tråder som inkluderer det, burde ikke være et problem..
Windoge Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Ja, det finnes bots til 1.6 Det kalles Condition Zero. Uansett, de botene du eventuellt ville finne på nettet til 1.6 kommer nok til å være skikkelig dårlige. Da tenker jeg på dumme osv.. Condition Zero er et velegnet single player spill med de beste botene jeg har sett til per dags dato. Billig er spillet også. Etter min mening totalt verdt å prøve.
Martin A. Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 boter er jo så überlame't som det går ann. Liksom når de surrer rundt med aimbot, wallhack og det som værre er så er det ikke artig annet enn å spille Jason mode! med stupidbots.
DevN Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 (endret) Vel, det går an å gjøre noe med det da. Jeg bruker f.eks. 10 zbot's mot meg alene, det er litt morsomt. EDIT: Japp, hva med folkene public som er afk, så kommer en til basen og blir plaffet ned med 2 kuler fra Glock. Nemlig aimbot som snur spilleren automatisk mot fienden og skyter. Endret 26. april 2004 av DevN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå