Gå til innhold

demohovedkortene fra Komplett


Anbefalte innlegg

Jeg har i alt bestilt 4 hovedkort gjennom historien som har stått under demovarer. Andre gangen jeg bestilte så manglet det meste av kabler og alt, og dette var egentlig min feil, da jeg glemte å lese detaljene. Tredje gangen bestilte jeg to hovedkort, IO Shield/Bracket fulgte med på det ene hovedkortet mens på det andre manglet dette. Jeg kontaktet komplett og snakket med dem om dette og de ordnet dette :) flott gjort av dem.

 

Men så merket jeg at ikke lenge etter så forandret dem teksten og skrev eksplisitt at io-shield manglet. Dette er jo en del som jeg antar følger med alle nye hovedkort og da syns jeg det er rart at en erstatning fra leverandør/tilbakelevert hovedkort ikke har dette med.

 

Jeg har vurdert å kjøpe flere hovedkort under demovarer i etterkant men pga at de nå eksplisitt skriver at IO Shield mangler, og dette synes jeg er vanskelig å skaffe så har jeg valgt å la være å bestille.

 

Jeg er ganske sikker på at en god del av hovedkortene som står og støver ned på lager har disse io shieldene i esken men komplett har tatt alle under en kam.

 

Min oppfordring til komplett er at de gjerne går gjennom hovedkortene og "skiller klinten fra hveten", slik at det blir presisert i vareteksten dersom hovedkortene ikke mangler deler (herunder IO Shield).

 

En annen ting som kunne vært praktisk er jo om komplett kunne ordnet med IO Shields for de mest attraktive og nyere hovedkort som finnes under demovarer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også kjøpte en del MB fra demovarer, hver gang har bracketten manglet.

Hver gang har jeg spurt pent om de kunne sende meg det, og har alltid fått hele pakka med kabler, driver cd, sw bundle osv. Veldig bra synes jeg.

 

Har du opplevd at de sier "nei" når du har spurt.

 

Jeg er enig i at dersom de hadde sendt med en viktig del som brackett, så hadde flere MB blitt solgt på demo varer.

 

V

Endret av vetle
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte også et demohovedkort på datakjeden (samme opplegg som komplett.no). Oppdaget at I/O shield ikke var med. Men jeg ringte bare ned til datakjeden og spurte om de hadde det liggende. Det hadde de, og jeg fikk den helt uten kostnad. Demohovedkortet (Asus P4P800) har fungert helt perfekt, så jeg klager ikke.

Lenke til kommentar

oj, overrasket over hvor mange svar som kom, det er jo positivt at folk har hatt bra erfaringer selv om IO Shields har manglet, men det kan jo føles litt pinlig å be om ettersending av IO Shields "stadig vekk" også :|

 

I tillegg så settes vel io shields fra innsiden eller var det utsiden? husker ikke, men det er jo litt dumt å måtte vente på io shield før man kan montere hovedkortet for godt, dersom det skal monteres fra innsiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...