Gå til innhold

hvilket spill syns dere var/er best?


MADsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

RA 1, er jævla kult.. Spillte jo en del Heroes 3 might and magic eller hva det heter da.. Det spiller jeg forsovet en del enda, og syns det er ganske kult.. Syns også at Mafia er et bra spill, både historie, og grafisk.

 

og ikke glem BCSm bridge construction, bridge builder som jeg pleier å kalle det.. 2'ern av det eller 1.340 er døds fett..

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar
hmm, vasneklig å si det der, har spilt så mange spill opp igjenom tiden.

 

men RA1 spilte jeg MYE før, eller en del transport tycoon (ikke den best grafikken men morro), Battlefield, Warcraft III / FT og mange flere !

haha transport tycoon har jeg svidd av mange timer på .. det er jæcla kult, så lenge man lager sin egen by da.. masse digre byer med flyplasser, en svææær øy med digg eget hus på, sånn fin med masse træt og sånn..

Lenke til kommentar
Srategi: Earth 2150 (ikke LS), og c&c (det eldste)

 

First person: HL og Dod

 

Det jeg spiller nå: Soldat :laugh: glemte steam passord da jeg bytta maskin,

så da ble det ikke mer Dod :cry: , ble etterhvert hekta på soldat så jeg ikke

ville spille dod mer.

 

Hva er bridge builder?

Bridge builder er et spill der man skal bygge en bru. som skal holde seg oppe osv. Så må man lage bruer som heiser seg opp og sånn, hender at alt går til helvete og man får latterkrampe på grunn av at det ser så dumt ut.

Lenke til kommentar

Konsoll: Final Fantasy serien(alle fra 7 - 10), helt genialt bygd opp spill, og gameplayet er uslåelig(hva konsoll angår mener jeg da).

 

PC: Quake3. Det har alt man kan kreve av et FPS spill, og det er helt genialt at man kan konfigurere spillet nesten nøyaktig slik man vil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...