Gå til innhold

Overraskende 3dmark resultat :)


ostepopp

Anbefalte innlegg

Har kjørt min del 3dmark tester opp igjennom. Idag drev jeg å testet ut forskjellige instillinger. For ikke å holde dere på pinebenken så fikk jeg 21657 3dmarks.

Dette er lite sansynlig da jeg i Game 3 - Lobby - Low Detail fikk snit på(FPS) 644.1, tror dette trakk opp scoren litt :yes: Noen som slår den?

 

Kortet er uklokket så her kan det bli noen bra resultater utover natten, hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se på overklokk's ->30k score, der står det da duron. Tror du han satte den scoren med en AMD XP? Eller kanskje Oppainter drar 30.4k med XP? Btw, sjekka nå, A64 er en liten kameleon den. Har observert den nå som AMD Athlon, AMD Duron og AMD Unknown. EOD.

 

Til trådstarter: Scoren din er bugget, og ser helst derfor at du sletter den, er litt villedende for folk som skal sammenligne ;)

Endret av menT4l
Lenke til kommentar
Se på overklokk's ->30k score, der står det da duron. Tror du han satte den scoren med en AMD XP? Eller kanskje Oppainter drar 30.4k med XP? Btw, sjekka nå, A64 er en liten kameleon den. Har observert den nå som AMD Athlon, AMD Duron og AMD Unknown. EOD.

 

Til trådstarter: Scoren din er bugget, og ser helst derfor at du sletter den, er litt villedende for folk som skal sammenligne ;)

hehe, beklager, da er det jeg som har tatt feil!:)

men man lærer jo av det, sant? ;)

back to some Far Cry :thumbs:

Lenke til kommentar
Han som har rekorden der har 31353 poeng men jeg slår han glatt på Game 3 - Lobby - Low Detail testen. 644.1 mot 422.5 fps :w00t:

 

edit: denne scoren skal ikke slettes, skal heller rammes inn! :D

Hvorfor skryte av en bugget score? Javell, enhver har sin lyst.

 

fredriku: Hehe, farcry for prez \o/

Lenke til kommentar
Han som har rekorden der har 31353 poeng men jeg slår han glatt på Game 3 - Lobby - Low Detail testen.  644.1 mot 422.5 fps  :w00t:

 

edit: denne scoren skal ikke slettes, skal heller rammes inn!  :D

Hvorfor skryte av en bugget score? Javell, enhver har sin lyst.

 

fredriku: Hehe, farcry for prez \o/

Jeg skryter da ikke av scoren. Dette er jo selvfølgelig en bug, og det beviser at man i alle tilfeller ikke kan stole på 3dmark(eller de som har de beste scorene). Har kanskje kjørt oppmot 1000 3dmark tester igjennom tidene og dette er eneste gangen jeg har opplevd dette. Derfor ville jeg dele det med dere. Skulle vel heller postet den under humor?

 

Iallefall så utpeker jeg meg til å ha verdens raskste pc på Lobby - Low Detail testen :laugh:

Endret av ostepopp
Lenke til kommentar

Ja du knuste jo meg med 403 poeng i den delen :p Tøft. Det er jo noe dritt at det kommer sånne bugger når man holder på, man det er jo lett og se at noe er feil da.

 

Hadde jo vært mye morsommere om buggen hadde kommet på alle testene, da ville du jo hatt en heftig score :green:

Endret av MU26599
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...