Gå til innhold

z1010 har 74 stemmers polyfone ringtetoner.


Anbefalte innlegg

Så på spesifikasjonene til z1010 på SE sin hjemmesider, den har hvist 74 stemmer polyfoniske ringertoner.. :) Det er nesten litt fett.. Er vell nye rekord? Nå er det vell samsungene p400, v200, e700 m.fl. som har 40 stemmer, skulle ikke Sendo X ha 64? z1010 med 74 blir jo kjempebra :) eller bare superirriterende.. :hmm:

 

 

EDIT: kan jo legge til en link da.. Trykk her folkens... :)

Endret av ingar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
/

jeg synes det er fett jeg :yes: Kan bli veldig avangserte, morsomme ringetoner.. :thumbup:

Det kan også bli veldig fælt å høre på, men jeg mener at det er nok med så mange kanaler som jeg har på E700'en min, trenger egentlig ikke flere enn det. Men det er jo selfølgelig muligheter for at det kan bli skikkelig bra også...

Lenke til kommentar
Er snakk om kanaler. 74 kanaler betyr egentlig at det er 74 forskjellige melodier som kan spilles samtidig. Ville blitt ganske så rotete! 32 holder i lange baner.

hørt klassisk musikk? Når store stykker spilles kan det være over 100 personer som spiller så det som skjer er at melodiene blir mer detaljerte.

Lenke til kommentar

poenget er jo at dette faktisk er midi toner fremdeles.

Høytaleren min er ikke allverden, men du verden så mye bedre en wav ringetone høres ut, i forhold til noe midi-bøll.

 

Mitt tips til dere som har mulighet for mp3/wav ringetoner, er bruke et nettsted som selger vinyl-plater, der ligger der ute gode mp3 samples, som blir alt fra 3-600 kb som wav. Som oftest av det beste partiet av sangen. http://www.juno.co.uk/

Kanskje ikke så mye pop, men noe :)

Lenke til kommentar
Er snakk om kanaler. 74 kanaler betyr egentlig at det er 74 forskjellige melodier som kan spilles samtidig. Ville blitt ganske så rotete! 32 holder i lange baner.

hørt klassisk musikk? Når store stykker spilles kan det være over 100 personer som spiller så det som skjer er at melodiene blir mer detaljerte.

Et orkester på hundre mann er svææært sjeldent!

 

Ofte så har orkestre flere personer som spiller på samme instrument for å styrke lyden, andre ganger fordi man skal ha forskjellige detaljer. Men jeg har ALDRI sett et orkesterpartitur hvor 74 _forskjellige_ stemmer spiller samtidig.

Lenke til kommentar

hvor mange kanaler det er på ringetonene, har i denne sammenheng med hvor god kvaliteten blir på det som spilles. ringer telefonen, og den har 74 kanaler, blir kvaliteten på lyden mye bedre. du kan alså ende opp med å faktisk ha god basslyd på telefonen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...