Gå til innhold

www.printerrefill.no


Anbefalte innlegg

Hva folk gjør for å spare noen 100-lapper...

Det er vel mer snakk om ca. 1500kr.

Kan faktisk godta og vente en stund for 1500kr...

 

Fikk samme mail idag jeg også (se poster ovenfor).

Godt å få den mailen, selv om den strengt tatt burde kommet for 2-3-4 uker siden.

Stoler på at dette ordner seg. Jeg betalte 30.april og forventer derfor å få den før uke 26 siden jeg ser at flere har betalt etter meg.

For akkurat den samme skjermen ja, men det finnes da flere gode alternativ som ikke koster 1500,- mer....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer.:fun:

Det er litt synd at du måtte vente så lenge.

Jeg har ventet i ca. 4 uker for å få min, men det var verdt det.

 

Tips til Printerrefill - dere burde skrive på web siden deres at leveringstid er ca. 4 uker og ingen ville klaget på dette siden prisen er veldig god.

Mange er villige til å vente en måned for å få skjermen som er 1000-1500 kroner billigere enn andre steder.

Lenke til kommentar

Jeg fikk tilbake pengene mine i dag. Er glad det er over selv om det hadde vært fint å hatt den 19" skjermen. Det virker jo ikke som de prøver å svindle folk, men leveringstida er jo helt latterlig.

 

Håper alle som venter får skjermen sin snart, selv har jeg bestilt en Eizo 17" Flexscan L550. Mindre en den fra Printerrefill, men bedre responstid, kontrast og lysstyrke!!!

Lenke til kommentar
At noen en gang tenker på å bestille fra refill (etter å ha lest dette) er for meg et mysterium. Skal du ut med en stor slump penger, betal litt ekstra og få litt "peace of mind" fra en reputabel nettbutikk.

De fleste bestilte vel i den tiden denne tråden ble startet tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...