Gå til innhold

Ringeklokke?


Anbefalte innlegg

Broren min gjorde det, med telefon, han ringer til pc'en og skriver et passord,

så er den på, veldig kult.

 

De har en sånn "f16 bryter" på elfa, men bare det røde lokket koster 200...

Vet om noen som gjorde dette på en veldig lett måte. De tok ut innmaten i en gamel mobil og koblet ledningene til høytaler på WOL kontaktene. (Etter litt endring av spenning og slikt regner jeg med) Så satt de mobilen på "one ring only" og da ville maskinen starte om du ringte det nummeret. Quick and dirty.

 

Når det gjelder "F16" brytere, så finner du en billig HER til 30,- fra England om jeg ikke tar helt feil.

 

2.545£

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det tøffeste hadde jo hvert og kobla bryteren til en personsøker eler no lignende. så når du ringer så skrur pcen seg på.

 

Broren min gjorde det, med telefon, han ringer til pc'en og skriver et passord,

så er den på, veldig kult.

 

De har en sånn "f16 bryter" på elfa, men bare det røde lokket koster 200...

Ja, de koster noe sykt...

Finner ikke slike knapper under 200 i Norge er jeg sikker på...

Hadde de kostet mindre sånn som " JohndoeMAKT " sa hadde jeg kjøpt med en gang. Hvor mye koster det i frakt? Skal lage sånn i bilen min når jeg kjøper.

Bryter til Neon lys, forsterker, hore lys +annet stæsj :cool:

Lenke til kommentar
MEN: er det ikke sånn at en riungeklokke bare gjør strømkretsen sluttet i det sekundet du holder den inne. mens når du skal ha pc'en på må man jo ha en sluttet krets.. eller??  :hmm:

Det krever vel bare sluttet krets for å få pc'en på.. og av. Knappen på pc'en holder seg iallefall ikke inne...

 

Edit: Brukte forresten en lysbryter som pc-bryter senest idag.

Riktig det ja. man trenger bare et ite støt med strøm for

å skru pc'en av og på :yes:

Lenke til kommentar
Om du bestiller for under 200,- (Inkludert frakt?) så trenger du ikke å momse/betale toll. (Er ikke sikker på hvilken du ikke betaler), og frakt fra England koster ofte mindre enn frakt internt i Norge. (!) Sikkert 40-50 kroner i frakt.

når du bestiller slik så slipper man aldri moms, men toll slipper man hvis varen inkludert moms er under 200,- ja. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...