ace_ventuora Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 (endret) ja det finnes, men det er bare fake. spillet kommer ikke ut på PS2 før i kotober (22.?) så det finnes ingen slike bilder enda... Edit:(ikke pc før 2005...) Endret 22. april 2004 av ace_ventuora
hinduuu Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 san adere kommer til og bli så bra det. digger bare gta spilla
Killerzevs Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 ja. jeg har sett noen men vet ikke om de er ekte eller ikke. det er med trikk dafordi det liksom skal se ut som San Francisco.... lange bruer, bratte bakker og mye bra grafikk. virkelig et spill og glede seg til.
Döden Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Ingen bilder enda. Det skal visstnok ikke vises på E3 heller.
Killerzevs Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Ingen bilder enda. Det skal visstnok ikke vises på E3 heller. de holder dem hemmelige for folket til det kommer ut.
Döden Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Det er faktisk noe jeg tviler sterkt på. Etter det jeg ville tro ønsker de nok å skape mest mulig "blest" rundt spillet. Det skal visst vises fram noen månder etter E3.
Killerzevs Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Det er faktisk noe jeg tviler sterkt på. Etter det jeg ville tro ønsker de nok å skape mest mulig "blest" rundt spillet. Det skal visst vises fram noen månder etter E3. om de ikke mener at flere skal kjøpe det når de sender ut bildene når det er ute da. om du ser alle bildene et halvt år før blir det jo ikke så spennende lenger. første gangen du ser bildene har du veldig lyst til å stikke å kjøpe det med en gang, men har du sett de i et halvt år er det ikke så veldig kult lenger. har man sett alle før det kommer ut så er det ikke så kult lenger.
Döden Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 om de ikke mener at flere skal kjøpe det når de sender ut bildene når det er ute da.om du ser alle bildene et halvt år før blir det jo ikke så spennende lenger. første gangen du ser bildene har du veldig lyst til å stikke å kjøpe det med en gang, men har du sett de i et halvt år er det ikke så veldig kult lenger. har man sett alle før det kommer ut så er det ikke så kult lenger. Dette er noe jeg er sterkt uenig i. Trailerne og bildene jeg så i lang tid før GTA:VC fikk meg til a (ville ha spillet så sinnsykt. Bare spør vennene mine da jeg løp rundt i byen på release dagen. ) Dette gjelder MGS3. Jeg har sikkert sett E3 trailern 52 ganger siden E3. Massevis av screens også og jeg har fremdeles vannvittig lyst på det.
paranoide Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 om de ikke mener at flere skal kjøpe det når de sender ut bildene når det er ute da.om du ser alle bildene et halvt år før blir det jo ikke så spennende lenger. første gangen du ser bildene har du veldig lyst til å stikke å kjøpe det med en gang, men har du sett de i et halvt år er det ikke så veldig kult lenger. har man sett alle før det kommer ut så er det ikke så kult lenger. Det kalles markedsføring. Sammenlign det gjærne med en forrett, en appetizer. Vis publikum noe de vil ha, men bare nok til at de må kjøpe produktet for å få det, og resten Ikke alle klarer dette like godt, og det er heller ikke nødvendig for rockstar å gi ut noe egentlig, det kommer til å selge som juling uansett. Men ved å markedsføre produktet, skape blest rundt det som en annen her ordla seg så vakkert med, vil du tiltrekke deg flere kjøpere enn bare de som allerede vet om spillet fra før. Lekkre bilder er et bra virkemiddel. Selv håper jeg de slipper bilder fra spillet før de gir det ut.
Dorian Gray Skrevet 24. april 2004 Skrevet 24. april 2004 ja.jeg har sett noen men vet ikke om de er ekte eller ikke. det er med trikk dafordi det liksom skal se ut som San Francisco.... lange bruer, bratte bakker og mye bra grafikk. virkelig et spill og glede seg til. Det er sikkert disse bildene du har sett De er selvfølgelig falske, så vi får glede oss til 22 Oktober.. kun 177 dager, 11 timer, 23 minutter og 20 sekunder igjen!
Khalifen Skrevet 24. april 2004 Skrevet 24. april 2004 Disse personene er fra HL-2. Husker de fra filmen Barrier.
Rookie_NO Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Vel det er ikke alltid at det å gi ut spillbilder tidlig sørger for at spillet blir populært... Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg husker at når jeg første gang så videoen fra HL2 tenkte jeg "WOW, nå blir det ny maskin når dette kommer..." Mens nå er jeg ikke riktig sikker lenger. Det blir sikkert bra, men jeg klarer å styre meg... Kanskje det hjelper at FarCry har kommet imens?
Shimano Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Blir spennende dette - husker de 2-3 trailerne fra Vice City med 80-tallsmusikk og greier - det var så nakkehårene reiste seg! Noen som aner når det nye spillet vil utspille seg? Jeg tipper på enten 70-tallet eller tidlig 90-tall. Mye spennende - og tildels ukjent for dagens ungdom - musikk å velge blant fra begge epoker.
Dʋgɢtung Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Ja, vi får håpe på noe fra 60- eller 70-tallet. Det hadde vært show. Husker jo GTA:London 1969 godt. Var morsomt
aldrimerforum Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 neeeei.. vil ha nåtids-gta! GTA 3 hadde vært SPILLET hvis det bare var MC'er som i Vice city.
Togo Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 (endret) Nåtidsgta? Det er da GTA 3 det... Og du kan sikkert laste ned noen motorsykler til GTA 3 på pc. Endret 28. april 2004 av HeavenHell
Anbefalte innlegg