Gå til innhold

Fins det noen skjermbilder fra GTA San Andre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

ja det finnes, men det er bare fake. spillet kommer ikke ut på PS2 før i kotober (22.?) så det finnes ingen slike bilder enda...

Edit:(ikke pc før 2005...)

Endret av ace_ventuora
Skrevet

ja.

jeg har sett noen men vet ikke om de er ekte eller ikke.

det er med trikk dafordi det liksom skal se ut som San Francisco....

lange bruer, bratte bakker og mye bra grafikk.

virkelig et spill og glede seg til.

Skrevet

Det er faktisk noe jeg tviler sterkt på.

Etter det jeg ville tro ønsker de nok å skape mest mulig "blest" rundt spillet.

Det skal visst vises fram noen månder etter E3.

Skrevet
Det er faktisk noe jeg tviler sterkt på.

Etter det jeg ville tro ønsker de nok å skape mest mulig "blest" rundt spillet.

Det skal visst vises fram noen månder etter E3.

om de ikke mener at flere skal kjøpe det når de sender ut bildene når det er ute da.

om du ser alle bildene et halvt år før blir det jo ikke så spennende lenger.

første gangen du ser bildene har du veldig lyst til å stikke å kjøpe det med en gang, men har du sett de i et halvt år er det ikke så veldig kult lenger.

har man sett alle før det kommer ut så er det ikke så kult lenger.

Skrevet
om de ikke mener at flere skal kjøpe det når de sender ut bildene når det er ute da.

første gangen du ser bildene har du veldig lyst til å stikke å kjøpe det med en gang, men har du sett de i et halvt år er det ikke så veldig kult lenger.

Dette er noe jeg er sterkt uenig i.

Trailerne og bildene jeg så i lang tid før GTA:VC fikk meg til a :scared::dribble: (ville ha spillet så sinnsykt. Bare spør vennene mine da jeg løp rundt i byen på release dagen. :) )

Dette gjelder MGS3. Jeg har sikkert sett E3 trailern 52 ganger siden E3.

Massevis av screens også og jeg har fremdeles vannvittig lyst på det. :thumbs:

Skrevet

Det kalles markedsføring. Sammenlign det gjærne med en forrett, en appetizer. Vis publikum noe de vil ha, men bare nok til at de må kjøpe produktet for å få det, og resten :)

Ikke alle klarer dette like godt, og det er heller ikke nødvendig for rockstar å gi ut noe egentlig, det kommer til å selge som juling uansett. Men ved å markedsføre produktet, skape blest rundt det som en annen her ordla seg så vakkert med, vil du tiltrekke deg flere kjøpere enn bare de som allerede vet om spillet fra før. Lekkre bilder er et bra virkemiddel. Selv håper jeg de slipper bilder fra spillet før de gir det ut.

Skrevet

Vel det er ikke alltid at det å gi ut spillbilder tidlig sørger for at spillet blir populært...

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg husker at når jeg første gang så videoen fra HL2 tenkte jeg "WOW, nå blir det ny maskin når dette kommer..." Mens nå er jeg ikke riktig sikker lenger. Det blir sikkert bra, men jeg klarer å styre meg... Kanskje det hjelper at FarCry har kommet imens?

Skrevet

Blir spennende dette - husker de 2-3 trailerne fra Vice City med 80-tallsmusikk og greier - det var så nakkehårene reiste seg! :D

Noen som aner når det nye spillet vil utspille seg? Jeg tipper på enten 70-tallet eller tidlig 90-tall. Mye spennende - og tildels ukjent for dagens ungdom - musikk å velge blant fra begge epoker.

Skrevet (endret)

Nåtidsgta? Det er da GTA 3 det...

Og du kan sikkert laste ned noen motorsykler til GTA 3 på pc.

Endret av HeavenHell
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...