Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

TV Norge søker Telenor ADSL-brukere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det stemmer at MTV produserer nyhetene på TVNorge. Men for å spe på paranoian så vil jeg gjerne at aktuelle personer tar kontakt med meg på mail. Vi journalister vil gjerne være litt hemmelighetsfulle så ikke andre redaksjoner rapper sakene våre.

 

Mvh Chris Veløy

reporter TVNORGE/Aktuelt/MTV-Nyheter

Lenke til kommentar

hacking av trådløse nettverk ja.... har vel generellt lite med Telenor å gjøre da, men... dem om det... er vel ikke telenor sin skyld at folk ikke kan å sikre trådløse nettverket sitt, (note! ikke det at jeg støtter telenor noe mer enn den andre anarkist her) Men hadde vært morro å fått høre hvorfor akkurat Telenor ADSL og trådløst nett, og hvorfor ikke f.eks NGT og trådløst.

Endret av volcomer
Lenke til kommentar
hacking av trådløse nettverk ja.... har vel generellt lite med Telenor å gjøre da, men... dem om det... er vel ikke telenor sin skyld at folk ikke kan å sikre trådløse nettverket sitt, (note! ikke det at jeg støtter telenor noe mer enn den andre anarkist her) Men hadde vært morro å fått høre hvorfor akkurat Telenor ADSL og trådløst nett, og hvorfor ikke f.eks NGT og trådløst.

det får du vel snart se på nyhetene... :p

Lenke til kommentar

Kan du ikke heller lage en reportasje om kundeservicen til Tiscali??

Det hadde vært spennende det! å se dem svare for seg på tv! :)

Siste fra tiscali nå er at dem faktisk ikke har en bruddavgift. Man vil faktisk bare fortsette å få fakturaer fra dem månedlig.. Helt til man har gått ut bindingstiden, så må man si opp.. selv om man har byttet til f.eks Telenor.

Dette ifølge tiscalis support, som forøvrig også morer seg med å lyve til kundene. ihvertfall til meg. Pratet med en kar dær som lovte meg at jeg skulle slippe bindingstid grunnet mye tull, jeg spurte om han garanterte at han skrev dette i loggen og han kunne garantere dette.

Når jeg så ringer en måned senere og spør hva som står i loggen, så står det bare "kunde skal sende inn klage".

 

Er det virkelig lovlig å lyge slik??

Lenke til kommentar
Noen her med forfølgelsesvanvidd eller andre manier?

Dersom noen ser på nyhetene på TVN, ser dere at de er produsert av MTV.

Har selv solgt foto til dem, så dette er ikke noe lureri.

 

Regner med at de her tenker på å lage sak om hacking av trådløse nettverk, telenors sikkerhet m.m.

 

*Sanmann*

Det er vel ikke Telenors oppgave å sikre de trådløse nettverka som kundene har.

Har selv 128bits kryptering og mac filtrering+at jeg har steganos som krypterer og sletter spor på mine disker.Paranoia?Mulig det men det er ikke Telenor sin oppgave å sikkre meg.De fleste har vel brannmur&Antivirus.Det er lov å bruke hue.Det går vel ann å kontakte Trådstarteren å finne ut hva han er ut etter.

Lenke til kommentar
Har sikkert funnet en måte å komme seg inn på Telenor i trådløse nettverk ^^

Ikke helt uskyldig nei! :p

Komme seg inn på Telenor? i tråløse nettverk? "care to expand on that, miss sophy?"

Mener du at personen har funnet en måte å hacke telenor gjennom telenorkunder med dårlig sikkra WLAN, eller en måte å hacke WLAN til telenorkunder, bare fordi de er Telenor kunder?

 

Jeg vil også gjerne vite når denne repotasjen kommer for nå ble jeg MEKTIG nyfiken her gitt... tror paranoian omsider har nådd meg og. :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...