Windoge Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Sitter her med en MP3 spiller som ikke fallt helt i smak. Problemet er som sagt at den orginale forpakkningen var sveisa sammen, og derfor måtte brytes opp. Men det skal vel fortsatt være mulig å kunne få pengene igjen?
hn66 Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 (endret) Jada, det skulle ikke være noe problem hos de seriøse "sjappene". Et utdrag fra PSdata sine sider: "Det har ingen betydning for din returrett at emballasjen er åpnet, men produktet må være i stand, ikke være preget av ytre påvirkning og følge original emballasje. Det er viktig at varen er forsvarlig pakket." Mao. lapp det sammen så godt du kan. Endret 21. april 2004 av hn66
Windoge Skrevet 21. april 2004 Forfatter Skrevet 21. april 2004 Men i dette tilfelle er det jo orginal embalasje som er "søppel" nå..
Fredrik Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Er det en Creative Rhomba? For den pakningen der er noe av det sykeste jeg har sett\åpnet. Det gikk faen ikke å skjære i den med tapetkniv ffs, vil de ikke at folk skal bruke spilleren tro
Windoge Skrevet 22. april 2004 Forfatter Skrevet 22. april 2004 Er det en Creative Rhomba? For den pakningen der er noe av det sykeste jeg har sett\åpnet. Det gikk faen ikke å skjære i den med tapetkniv ffs, vil de ikke at folk skal bruke spilleren tro Ja, det er en slik en. Pakken er som sagt helt syk og få opp, den må ødelegges totalt.
bkvaloy Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Er det en Creative Rhomba? For den pakningen der er noe av det sykeste jeg har sett\åpnet. Det gikk faen ikke å skjære i den med tapetkniv ffs, vil de ikke at folk skal bruke spilleren tro Ja, det er en slik en. Pakken er som sagt helt syk og få opp, den må ødelegges totalt. Vanligvis skal emballasjen være intakt og produktet skal fremstå som nytt. Men hvis det er en slik pakke som er sveiset, da ville ikke jeg som selger nektet ihvertfall..... det ville blitt drøyt. Du kan evt gå i butikken og finne en lik pakke og be selger som nekter deg å bytte, å åpne denne selv, uten å skade emballasjen Gi oss tilbakemelding på hvordan det gikk. Tror ikke det er så veldig mange produkter som blir pakket på denne måten, så disse som er pakket slik, og kommer i retur legges vel ut på demosalg. Børge
Windoge Skrevet 25. april 2004 Forfatter Skrevet 25. april 2004 (endret) Vel, nå er pakken kasta fordi den rett og slett måtte brytes opp for at det skulle fungere. Men Elkjøp må vel godta det når den ikke lot seg åpne på et enkelt vis? Dere har sikkert sett mange av disse boxed CPU pakkningene, men dette var faktisk mye verre å få opp. Endret 25. april 2004 av ^Th0mas^
bkvaloy Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Du kan evt gå i butikken og finne en lik pakke og be selger som nekter deg å bytte, å åpne denne selv, uten å skade emballasjen Hvorfor ikke prøve denne?
Windoge Skrevet 25. april 2004 Forfatter Skrevet 25. april 2004 Du kan evt gå i butikken og finne en lik pakke og be selger som nekter deg å bytte, å åpne denne selv, uten å skade emballasjen Hvorfor ikke prøve denne? Da har jeg en backup værtfall !
Alastor Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Kan svare fullstendig enkelt og greit for deg da jeg jobber på elkjøp. Vi krever ikke embalasje, kun at varen skal være i samme stand som det den var da du kjøpte den, dvs med alt av manualer, papirlapper kabler og cder og annet tilbehør, spilleren selvfølgelig + at alt må se som nytt ut. Finner dessverre ikke noe på elkjøp ang. dette..men det skal stå der et sted *lete mer*
PulZ Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Jeg har kjøpt meg en tv som jeg ikke ble fornøyd med, dette er snakk om 32 tommers WS tv. Eska på disse er _litt_ store, dvs ikke noe man tar vare på. Eska ble kasta samme dag som tven ble kjøpt, og returnert 1 dag før 30 dagers fristen gikk ut uten problemer. Så tviler på dette vil skape noe problemer for deg.
nikolaj Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 alastor her har helt rett, jobber på elkjøp jeg også. men husk alt tilbehøret! ellers er det ikke sikkert at du får tilbake alle pengene..
zaico Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 (endret) Vel, nå er pakken kasta fordi den rett og slett måtte brytes opp for at det skulle fungere. Men Elkjøp må vel godta det når den ikke lot seg åpne på et enkelt vis? Dere har sikkert sett mange av disse boxed CPU pakkningene, men dette var faktisk mye verre å få opp. Har selv jobbet på elkjøp, om du har orginal embalasje eller ikke spiller ingen rolle. Men produktet må være komplett. Edit: Hils Fred Arild og "hellvete i satan" Svein fra meg Endret 26. april 2004 av zaico
UnZane Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Jeg jobber hos "fienden" deres, Expert, jeg tar imot produkter uten embalasje uten problemer. Så lenge varen er i perfekt stand, ikke noe problem. Men så er jo Expert best på service og da.. (Måtte bare.. )
Alastor Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Så lenge en butikk har god service..så gjør det meg faktisk lite at det står expert på kvitteringen . Hilsen elkjøpselger som vil ha kunden fornøyd mer enn å tjene penger..
UnZane Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 (endret) Hilsen elkjøpselger som vil ha kunden fornøyd mer enn å tjene penger.. Det er bra det er ihvertfall noen som har skjønt det her.. Det gjelder vel alle, uansett bransje. Positivt å se at kundene er første-pri. Endret 26. april 2004 av UnZane
hn66 Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Så lenge en butikk har god service..så gjør det meg faktisk lite at det står expert på kvitteringen . Hilsen elkjøpselger som vil ha kunden fornøyd mer enn å tjene penger.. Det må jeg si var bra holdning Alastor, det er ikke alle dine kolleger i bransjen som har samme innstilling...
Windoge Skrevet 26. april 2004 Forfatter Skrevet 26. april 2004 Da var det klart. Den lot seg bytte uten problemer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå