Gå til innhold

Elitegroup Green551 og 556 nå helt støyfrie


Anbefalte innlegg

Til informasjon:

 

I disse dager lanserer vi den nye versjonen av Elitegroup Green551 og Green556 bærbare datamaskiner. Den nye versjonen er i praksis helt vifteløs og dermed helt støyfri. (Vifte vil kun gå i sjeldne "nødsituasjoner" ved ekstrem prosessorbelastning over lang tid og da på meget lavt og nesten ikke hørbart turtall.)

 

I denne forbindelse kan alle som tidligere har kjøpt Elitegroup Green551 eller Green556 kan få utført gratis oppgradering til støyfri versjon ved henvendelse til oss. Kontakt oss for mer informasjon om dette dersom du har kjøpt en tidligere versjon av disse to maskinene og er interessert i å oppgradere den til støyfri utgave.

 

Det raskeste er å kontakte oss på [email protected] vedrørende dette, men du kan også ringe 37081000 (Man-fre 08-17).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er vel ikke mulig å få en støyfri vifte til g732 også? ;) ihvertfall en som støyer noe mindre?

Dette vil nok dessverre ikke dukke opp. Desktop prosessorer som denne modellen bruker vil ikke være praktisk mulig å kjøle under så trange fysiske forhold som i en bærbar PC uten ordentlig gjennomlufting.

Lenke til kommentar

En melding litt på siden siden vi har en multicom mann her :w00t:

Er det mulig å bytte ut skjermkortet i green 732 fra rad. 9000 til 9600.

Siden dette leveres med Green 736 som bruker samme arkitektur og

kabinett/deksel burde vel ikke dette være et teknisk stort problem? :roll:

Lenke til kommentar
En melding litt på siden siden vi har en multicom mann her :w00t:

Er det mulig å bytte ut skjermkortet i green 732 fra rad. 9000 til 9600.

Siden dette leveres med Green 736 som bruker samme arkitektur og

kabinett/deksel burde vel ikke dette være et teknisk stort problem? :roll:

Skjermkortet er integrert på hovedkortet i G732 og kan ikke skiftes separat. Det er likevel mulig å "oppgradere" skjermkortet, men da må du bytte til hele hovedkortet fra en G736. Mye mulig er det nok også en del forskjeller innvendig i festemetoder etc. I praksis vil jeg nok derfor heller anbefale å selge maskinen din som den er og kjøpe ny. Mellomlegget blir nok da betydelig mindre enn hva du må ut med for å begynne å bygge om.

Lenke til kommentar
Synes Multicom burde ha oversikt over sine kunde og sende de en mail i stedet for å "reklamere" på forumet.

klag værre, det er jo fint at de stiller opp her på forumet, som også komplett har gjort, for dette er virkelig bra, at noen tar ansvaret og gjør det!

Jeg synes det blir feil når de reklamerer for et produkt her, mens andre må betale for å få reklamere ellers på sidene. Mener ikke at denne threaden her ikke burde vært her, men jeg mener måten ting legges frem på er helt feil måte. Kunne vel klart seg med en enkel "Multicom gir gratis oppgrading på Green 551 og 556. Dette virker mer for meg som en reklamethread enn en informativ thread til kundene.

Lenke til kommentar

Reklame? Det er jo ganske mange her på forumet som har klagd over viftestøyen, og at multicom da sier ifra her på forumet er jo bare bra! De tjener jo ikke penger på dette. Utenom evnt. nye kunder, som kanskje ikke ville ha den tidligere pga. støy, men nå er jo det klart at det ikke vil være problem.. :thumbup:

 

edit: skrivefeil

Endret av [PaaL]
Lenke til kommentar
' date='22/04/2004 : 09:44'] Reklame? Det er jo ganske mange her på forumet som har klagd over viftestøyen, og at multicom da sier ifra her på forumet er jo bare bra! De tjener jo ikke penger på dette. Utenom evnt. nye kunder, som kanskje ikke ville ha den tidligere pga. støy, men nå er jo det klart at det ikke vil være problem.. :thumbup:

 

edit: skrivefeil

Som jeg sa, er ikke hva de sier jeg mener ikke passer inn, men måten det legges frem på. Virker mer som en salgskampanje for seg sjøl, enn en informativ post.

Lenke til kommentar
,22/04/2004 : 09:44] Reklame? Det er jo ganske mange her på forumet som har klagd over viftestøyen, og at multicom da sier ifra her på forumet er jo bare bra! De tjener jo ikke penger på dette. Utenom evnt. nye kunder, som kanskje ikke ville ha den tidligere pga. støy, men nå er jo det klart at det ikke vil være problem..  :thumbup:

 

edit: skrivefeil

Som jeg sa, er ikke hva de sier jeg mener ikke passer inn, men måten det legges frem på. Virker mer som en salgskampanje for seg sjøl, enn en informativ post.

Slutt å klag! Jeg og mange andre ble kjeeeempeglade for denne nyheten! :D

 

Akuratt nå sitter jeg i Frankriket og skal hjem til England snart - får se når jeg får tid til en tur innom Norge og får sett om jeg har mulighet til å sende fra meg laptopen da :)

 

Weeee.. Jeg fikk ikke bare laptopen kjemperaskt, snakket med ei hyggelig dame (som ga meg gratis oppgradering fordi jeg kjøpte 4 laptoper)- men nå også dette :D Jeg elsker simpelthen Multicom :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...