Gå til innhold

Teit grafikk på Aliens vs Predator 2


Anbefalte innlegg

Ok, en kamerat av mg har GeForce 4 osv mn når han skal prøve å spille Aliens Vs Predator 2 så er grafikken sånn teit at d lissom er masse sånne farger og andre rare ting som er i veien så man ser ikke no. på den ene pcen hans så funker d fett mn på den andre så funker d veldi dårlig. D er samme crack begge steder...

 

Noen ide til hvordan man kan mekke sånt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg blir så utrolig irritert over folk som ikke orker å skrive fullstendige ord! Ærlig talt, tar det så forbanna lang tid å putte en 'e' mellom m'en og n'en??? Dette er så fjortis så ikke gidder å komme med tips..

ææh, ta det rolig a. det var elgen på taket som skreiv det

Lenke til kommentar

ææh, ta det rolig a. det var elgen på taket som skreiv det

 

jo takk, skal skjerpe meg (det er bare det at dette er det teiteste jeg ser, men det er mitt problem og jeg trenger ikke fortelle hele verden dette ;) )

 

hvis du har oppdatert driverne dine, samt siste directX versjon, etc., så er mitt tips å prøve å se om det finns noen oppdateringer på utviklerns nettside, kanskje søk i knowledge-basen dems, og se om det er noen som har hatt det samme problemet der, hvor du da også sikkert finner en løsning.

 

edit : leif

Endret av dga01
Lenke til kommentar
jeg blir så utrolig irritert over folk som ikke orker å skrive fullstendige ord! Ærlig talt, tar det så forbanna lang tid å putte en 'e' mellom m'en og n'en??? Dette er så fjortis så ikke gidder å komme med tips..

Syns nå heller d så ut som en som har skrevet litt for mange sms`er i livet :p

Lenke til kommentar
*hvorfor bruker dere crack?*

hvem nevnte ordet "crack" før deg?

er det noe jeg ikke finner i tråden?

 

EDIT : sorry!! Nå først så jeg det :blush:

Hvis det er NO-CD crack så gidder ikke jeg si et pip pga. en litt uheldig flame-tråd tidligere i år...

Endret av dga01
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...