Gå til innhold

Data fra Komplett.no


Anbefalte innlegg

Ok, men siden temperaturen bare sank 50 ' C er det kanskje ikke (kabinett)vifte det er snakk om da.....

 

 

til Zernick :

har du ekstra vifter?

Pleier du å spille spill?

 

EDIT: Hvis dataen klikker i et spill, så restarter dataen, så står det når du restarter den hvor varm den er, og da såtr det ca, 56-57 ' C...... så den stiger ikke så mye da...

Endret av TheMasteR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, men siden temperaturen bare sank 50 ' C er det kanskje ikke  (kabinett)vifte det er snakk om da.....

 

 

til Zernick :

har du ekstra vifter?

Pleier du å spille spill?

Har fire vifter men dei brukar eg sjølv. :roll:

ja eg spelar mykje og det er det eg brukar dataen mest til. :D

Endret av Zernick
Lenke til kommentar

Ser at den vifta di har variabel viftehastighet. Er det montert noen form ekstern viftestyring?

Har du mulighet for å lese av omløpshastigheten til viftene i BIOS?

 

Hvis ikke kan du installere Sisoft Sandra, og lese av omløpshastigheten der. Hvis vifta går på laveste turtall, er det kanskje der problemet ligger.

 

R.

Lenke til kommentar
Ok, men siden temperaturen bare sank 50 ' C er det kanskje ikke  (kabinett)vifte det er snakk om da.....

 

 

til Zernick :

har du ekstra vifter?

Pleier du å spille spill?

Har fire vifter men dei brukar eg sjølv. :roll:

ja eg spelar mykje og det er det eg brukar dataen mest til. :D

jeg tenkte ikke på å låne de, hvis det var det du trodde :p .

Men det eg lurte på var at, du og jeg har jo nesten samme maskin, og hvis du ikke hadde noen vifter, så visste jeg at problemet mitt var at jeg hadde for lite vifte.... skjønner du? ;)

Lenke til kommentar
Ser at den vifta di har variabel viftehastighet. Er det montert noen form ekstern viftestyring?

Har du mulighet for å lese av omløpshastigheten til viftene i BIOS?

 

Hvis ikke kan du installere Sisoft Sandra, og lese av omløpshastigheten der. Hvis vifta går på laveste turtall, er det kanskje der problemet ligger.

 

R.

jeg har lastet ned sandra ja, men hvor står det om vifter der da? :hmm:

Lenke til kommentar

No er eg rett og slett forbanna på komplett!!!

 

Eg sjønnar ikkje kvifor dei selger makiner som er alt for heite.

 

Når eg først har funne ut at det er alt for heitt kjem det problem heile tida, i dag sjedde det same som sjedde for ein månad sidan. Eg satte og spelte battlefield vietnam og plutsleg slo datamakina mi seg av :scared: , prøvde å ta den på igjenn med ein gang, men då måtte eg ta ut strømledningen og innatt. Då virka den men da lyste det raudt på dei fire lysa på D-Bracked.

Eg såg i manualen til hovedkortet og der stod det att prossesoren var "damaged" viss dei fire lysa lyste :cry:

 

Så no veit eg rett og slett ikkje kva eg skal gjere, det må no vere varmen som har gjort att kansje cpuen er øydelaggt. :hmm:

 

Dette kan også vere problemet til TheMasteR

Me får vel klagge i lag til komplett! :p

 

 

Skal kontakte service and suport i morgon.

Lenke til kommentar

Uff da, ser ut som du har et problem som ikke er noe spessielt bra.

 

Etter så mye styr ville jeg ha forlangt ny PC. Hvis jeg ikke tar feil tror jeg du har rett til det.

 

Ta gjerne pengene hvis du får det, så kan du jo prøve å bygge din egen PC. Det er kjempegøy og det er heller ikke så vanskelig skal du se.

Lenke til kommentar
Mens jeg spillte nå isted, kom det et nytt "sympton" det så ut som dataen gikk i hvile/dvale-modus, det lille lyset på skjermen begynte å blinke, mens skjermen ble svart.... Jeg måtte resarte maskinen..... :cry:

akkurta det har skjedde med kameratem min sin pce :p

husker jeg bare satt og game cs og så skjedde det :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...