Gå til innhold

Skjermkort til 1500-1800 kr?


ahumoe

Anbefalte innlegg

Hvilket skjermkort burde jeg ha til rundt en 1500-1800 kr? Har et ASUS A7V8X hovedkort, passer alle skjermkort til det?? Liker NVIDIA. :thumbs: Jeg har et Geforce 4 Mx 460 er fornøyd med hensyn til når jeg kjøpte det! Kosta sjorta av meg i frakt, da jeg var dum nok til å bestille det i utlandet fra Creative.com!!!! :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skal bruke det til å spill ganske nye spill!! Kjører vel de spilla som kommer med 768mb DDR ram PC2700, AMD Athlon XP 2000 og et nytt skjermkort?!?!?!?! :D:wow:

 

FX5900XT er vel bedre enn noen andre ultra versjoner under: f.eks 5700Ultra

Endret av ahumoe
Lenke til kommentar
skal bruke det til å spill ganske nye spill!! Kjører vel de spilla som kommer med 768mb DDR ram PC2700, AMD Athlon XP 2000 og et nytt skjermkort?!?!?!?! :D:wow:

 

FX5900XT er vel bedre enn noen andre ultra versjoner under: f.eks 5700Ultra

Ville gått for ny CPU og PC 3200 ram :yes:

Lenke til kommentar

Det Gainwardkortet som er anbefalt er ikke noe dårlig valg. Om du vil tyne budsjettet bitte litte grann kan du jo kjøpe dette kortet fra IT-butikken som er enda ett hakk bedre.

 

Selv om minnet ditt er en smule tregt, har du såpass mye at de fleste spill burde gå greit. CPU og minne kan du uansett oppgradere seinere.

 

R.

Lenke til kommentar
Eller 5900 non-XT til 1517 kroner hos PCutstyr...

det er vel akkurat 5900XT det er... ikke la deg lure av gainward sin lettvindte bruk av betegnelsen "ultra". Hvis du leser lenger ned så ser du at GPU er "5900XT" og det er "treigRAM" på 2.8ns.... et normalt XT-kort... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...