Gå til innhold

Hva er vitsen med 6610i, når vi har 6220?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi har jo 3200 og 7250i som Mr. Fungus sa.. :roll:

3200 = Billigpreg og et design de fleste ler av

7250i = dyr i forhold til hva den gir, og et design de fleste hater eller elsker

6610i = gjør små oppgraderinger på en sukksessfull telefon for å dekke kundenes nye behov. fint og enkelt design.

Lenke til kommentar

6610 er en av de mest populære telefonene i min butikk ihvertfall. Den har et enkelt og godt design, samt store gode taster og helt grei maskinvare og funksjoner.

 

Plusser man på et kamera der, så har nokia en vinner i mellomklassen, de har kun 3200 m/ kamera nå, og den er for jalla/enkel/fjortiss.

 

Tror dette er veldig smart av nokia jeg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
Jeg handlet Nokita 6610i i går. Den er faktiskt billigere en 7250i og har !akkurat! samme funksjoner.. Bare prøv å sammenlikne på www.nokia.no feks..

 

:thumbup:

Meget fornøyd.. 1350,- :dribble::dribble::dribble: med USB infrarød til data :)

Var det med eller uten abbonement?

Lurer på å kjøpe meg ny mobil nå, jeg må jo det nå som 5100'n gikk til helvete. :(

Lenke til kommentar
Nokia er jo litt dumme, siden de lager enkle telefoner som ligner på andre allerede... De burde heller satse på noe litt annerledes..

Hvorfor er de dumme? De er jo de som selger best verden over, da tyder det på at de gjør riktig ting...

 

Skulle ikke du være bannet fra forumet forresten..?

Lenke til kommentar
Nokia er jo litt dumme, siden de lager enkle telefoner som ligner på andre allerede... De burde heller satse på noe litt annerledes..

Ja du kan vel forretningsstrategi du. Hva med den kunden som syns 7250i er finere enn 6610i, og som ellers ville valgt en telefon fra en konkurrerende produsent dersom Nokia bare skulle laget en modell til de forskjellige markedssegmentene?

Lenke til kommentar
6610 er en av de mest populære telefonene i min butikk ihvertfall. Den har et enkelt og godt design, samt store gode taster og helt grei maskinvare og funksjoner.

 

Plusser man på et kamera der, så har nokia en vinner i mellomklassen, de har kun 3200 m/ kamera nå, og den er for jalla/enkel/fjortiss.

 

Tror dette er veldig smart av nokia jeg.

Må bare quote meg selv ang. "vinner".

 

Nokia 6610i er for tiden den mestselgende telefonen til elkjøp i mellomklassen. Så jeg tror de skjøt gull med den telefonen. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...