Gå til innhold

EIZO senker prisene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121787&view=detailed

 

Et ord: GROM!

 

( Er ikke oppdatert i prisguiden til hw.no )

Jeg betalte 200,- mindre for en 213T for drøye 2 uker siden. *innbille meg at jeg gjorde et godt kjøp og gjenta flere ganger at jeg har større skjerm*. Neida, er superfornøyd med skjermen min jeg. De 3,2 ekstra cm kommer godt med da jeg ikke har verdens beste syn :)

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar

snitch ?

 

er ikke sikker hva du mener med ordet :)

 

Men jeg sitter alltid med info ;) Mitt mål er at hw skal være stedet du går for søke informasjon om skjermer. Garanterer at hw.no innen juletider er nordens desidert ledende nettsted med informasjon om LCD skjermer.

 

Har fått opp en meget brukbar testgjeng nå, og to av de vil snart poste egne tester som jeg støtter 100%. totalt er vi vel snart 12 skjermtestere :D

Lenke til kommentar
snitch ?

 

er ikke sikker hva du mener med ordet :)

 

Men jeg sitter alltid med info ;) Mitt mål er at hw skal være stedet du går for søke informasjon om skjermer. Garanterer at hw.no innen juletider er nordens desidert ledende nettsted med informasjon om LCD skjermer.

 

Har fått opp en meget brukbar testgjeng nå, og to av de vil snart poste egne tester som jeg støtter 100%. totalt er vi vel snart 12 skjermtestere :D

Det jeg mente, du sitter alltid med litt extra informasjon + litt til :thumbup:

 

Tar deg på ordet når du sier det om Nordens Ledende side på LCD fronten, det er meg en fryd for øyet og høre noe sånt! (hørtes bra ut i hodet mitt :blush: )

 

Stå på folkens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...