Gå til innhold

Mine P900 themes *Oppdatert!, 3 nye themes!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Skrevet
Fins det noen program jeg kan bruke for å gjøre de om, så de kan brukes på P800?

Nei, men det finnes et program som gjør at man kan ha andre themes på P800, næmlig magic themes, finnes ikke så veldig mange themes enda, men det kommer nok (du kan finne noen her, liker personlig dette best)

BTW, takk for alle tilbakemeldingene :thumbup:

Skrevet

Idol-sandra= spar meg..! Er så forbanna lei av den lille 4 åringen som synger som en skadeskutt fugl etter en full natt....

;)

Må innrømme at teletubbies themet var litt bra :p

Skrevet (endret)
Idol-sandra= spar meg..! Er så forbanna lei av den lille 4 åringen som synger som en skadeskutt fugl etter en full natt....

;)

Må innrømme at teletubbies themet var litt bra :p

Når det gjelder sandra så er det en gyllen regel som gjelder "se, men ikke høre" :p BTW, trodde alle norlendinger elsket Sandra jeg ;) Iallefall alle på www.sandralynghaugen.net :p

Ang. Teletubbie themet, det er jo et veldig flott theme, alt passer så fint, men personlig så foretrekker jeg Paris Hilton themet, det har et profft preg over seg. :yes:

Endret av Gandalf the Grey
Skrevet
er jo ikke mye til theme det der.

Er jo bare bakgrunnsbilder,heh.

Har du prøvd det?

Jeg har forandret alt som er mulig å forandre på de fleste themene(de beste ekemplene er vel "kill bill" og "hitman" der er alt forandret) Alle ting som er mulig å forandre på er forandret :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...