Gå til innhold

HD i/o og devicedriver

RSR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du prøvd å bytte kabel? Den KAN være defekt selv om èn disk virker greit.

Jeg har også opplevd at master/slave/cable select innstillingene har virket inn, selv om alle diskene ble detektert. I et tilfelle måtte begge stå som cable-select for at det ikke skulle bli error.

Du vet at ved å sette begge til cable-select, eller ene master og andre slave går for det samme vanligvis, men prøv å sjonglere litt med disse innstillingene.

Har du prøvd å bytte kabel? Den KAN være defekt selv om èn disk virker greit.

Jeg har også opplevd at master/slave/cable select innstillingene har virket inn, selv om alle diskene ble detektert. I et tilfelle måtte begge stå som cable-select for at det ikke skulle bli error.

Du vet at ved å sette begge til cable-select, eller ene master og andre slave går for det samme vanligvis, men prøv å sjonglere litt med disse innstillingene.

cabelen funker har testet den med andre hder. men kan i/o error være i hden å har mistet ca 80gb med filer som er blitt ødelagt på den hden.

• 2 uker senere...
Hvis du mister data som allerede ER på disken er det mest sannsynlig disken som er defekt.

Jeg ville prøvd å flytte problemdisken til den andre HD-kontrolleren, og se om det går bedre der... :cry:

Har testet hdene på en annen pc å formatert de. Får nå ikke opp windows med den ene hd koblet til. den andre hden ødlegger data som jeg legger på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...