Jalla Skrevet 5. april 2002 Skrevet 5. april 2002 Men for guds skyld da mann! Start med floppydisker. PPM er ikke egnet til å kjøre fra windows, det må da alle som fikler litt med data skjønne. Det blir bare rot med IDE kontrollere mm om en gjør det. Lag disketter, kjør med det! Er du heldig klarer du å fikse det da. Lykke til
Hurra Skrevet 6. april 2002 Skrevet 6. april 2002 Syns bare holdningen til enkelte på forumet er utrolig. Når X gig bare "forsvinner" får man selvsagt litt panikk. Min erfaring fra forumet er at det ikke er de som opptrer mest overlegent og klysete som har mest greie på det de sier heller.
trn100 Skrevet 6. april 2002 Skrevet 6. april 2002 Quote: er det noen måte jeg kan reddde det igjen? går jeg inn på patriont magic7 igjen spør den om jeg vil fulføre opprasjonen, trykker jeg JA stopper det igjen. veit jeg har litt problem med å utrykke meg... men håper noen forstår... Har du PM 7 har du også et tillegg som heter PartitionInfo... Kjør dette til å begynne med og fortell ev. hva resultet blir...
sten Skrevet 6. april 2002 Skrevet 6. april 2002 klarer du ikke å fixe det ? (gul partisjon) feks. ? bruk EasyRecovery Professional Edition http://www.ontrack.com/ dette progget fungerer MEGET bra ! har driti meg ut 3-4 ganger samt "gul partisjon" på ntfs men fikk recovret ALT + litt til alle gangene til og med hele 95 GB med data !! :smile: så kan du formatere å starte på nytt. ps. du må ha en ekstra disk som progget kopierer data til/eller en partisjon som er i orden.
eUnaas Skrevet 6. april 2002 Forfatter Skrevet 6. april 2002 ...problemet er løst ! ettersom jeg ikke har lo...(ehhe) utgaven av programmet kunne ikke få hjelp av support til å gjøre det. (de har vist et egent program for det!) Det som skjer er når jeg utfører oppgaver så omgjer pm7 filene til RqPR (som er en midlertidig fil) og blir oprasjonen brutt forblir den slik. (bare de som har laget programmet kan rette det opp igejn ((STOd DET I SUPpORT!)) jaja men så fikke jeg et kjempe fint program som heter GET DATA BACK ! det reddet nesten alle mine 32 GB...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå