anon12234 Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 hei, tror jeg må kjøpe ny psu når jeg får meg vannkjøling for da tror jeg ikke min 260watter holder noe mere....... har funnet en som jeg syntes ser ut som en god kandidat.... http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122490&cks=PRL noen som har noen bedre forslag til psu som ikke kan koste mere en 600kr og som ikke eksploderer eter 2 uker, NB: skal ikke ha q-tec........
Stig-Arne Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Denne er noe av det beste du kan skaffe i dag for en slik penge.. kanskje litt for dyr for deg.. Denne kan også anbefales.
DJLuNaTiC Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Jeg vil anbefale BeQuiet! PSU'ene fra 3DFXCool.no. De er lydløse og har egne utganger for vifter, så alle viftene dine i kabinettet blir temperatur regulert oxo. Fine blå vifter oxo=) Og plenty med watt, fra 400 og oppover
OogaBooga Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 (endret) Hvorfor større (kraftigere) PSU når du skal ha vannkjøling? Har selv alt vannkjølt og kan kjøre uten vifter om jeg vil. Pumpen går på 220V. Dermed er PSU mindre belastet enn før. Om jeg gidder så kan jeg jo la de fire viftene (Papst 12dB) jeg har på radiatoren drives av en eliminator og ikke belaste PSU. Eliminatoren kan jo startes av et rele som kobler inn når det får 12V strøm fra en Molex-kontakt i hovedmaskinen... Steike, hvorfor har jeg ikke tenk på det før? Har jo et sånt rele! Nytt bi-prosjekt på gang, JIPPI Men som sagt: hva er det med vannkjøling som belaster PSU? Endret 25. april 2004 av OogaBooga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå