TomWhittaker Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Må si at jeg på de siste månedene har VIRKELIG fått sansen for Dream Theater. Hørte så mye bra om dem at jeg måtte skaffe meg litt, angrer ikke
Uxzuigal Skrevet 2. september 2004 Forfatter Skrevet 2. september 2004 For alle dere maidenfans på forumet her, her er en gladmelding:Iron Maiden skal på turnee neste sommer, altså i 2005. Vi krysser fingrene for at de tar en tur innom Norge. PS: For alle dere som tror jeg er en løgner og bedrager se her: her Dette gleder jeg meg til, har faktisk vurdert og dra til England for og følge Maiden på 2-3 konserter og være på et par fanclub meetings.. vi får se:) Skal hvertfall på dem når de er i Norge!!
nr.4 Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Må si at jeg på de siste månedene har VIRKELIG fått sansen for Dream Theater. Hørte så mye bra om dem at jeg måtte skaffe meg litt, angrer ikke *slenge inn en DT-cd*
Uxzuigal Skrevet 2. september 2004 Forfatter Skrevet 2. september 2004 I det siste har det gått mye i Windir og Vintersorg her... veldig synd jeg ikke oppdaget Windir før etter hans død:( Et musikals geni...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå