Gå til innhold

Er det ingen andre her som gleder seg til The Fall


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet blir nok rått, men selv som du selv nevner så har du høye forventninger til dette spillet. Er lett å bli skuffet da, hvis spillet ikke blir helt i samme bane som du hadde tenkt. Fallout 1 og 2 ble vel mest populære ETTER at de var kommet ut. Mener å husker at Fallout2 fikk dårlige kritikker da det kom og at man i ettertid måtte lage nye reviews av spillet der det fikk bedre karaktere siden så mange gamere hadde protestert og klaget til sider som ga spillet dårlig rating.

 

Får håpe de klarer å tilføre spillet noen nye spennende elementer. Noen som vet om det forsatt blir turnbased? Tipper at de kjører det i realtime :thumbdown: for å lokke til seg flere potensielle spillere. Er ikke umulig at de som skal PUBLISHER av spillet berUTVIKLERENE om å gjøre det. Det er jo tross alt penger det handler om i denne bransjen. (Ref EA...)

 

MazeKing

Lenke til kommentar

Gleder meg som faen! Selv om det ikke er no nytt FallOut, så virker det utrolig lovende!! klart man blir skuffet når det kommer ;) Kan jo ikke leve opp til forventingene det her vett.. Men man kommer over det å spiller det, så blir det forhåpentligvis kult :p

 

Tror forrøverig de skal ha RealTime/Turnbased etter ønske.. Men ikke sikker! Bare rykter

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Eldgammel Tråd men kom over følgende:

 

GB: How is development coming along on The Fall, and what aspects of the game are you currently working on? Are you still on track for a third quarter release date?

 

Carsten: Right now the The Fall is about 90% done. We're adding a few additional ideas and quests here and there, but mostly it's about testing and balancing the game. And yes, Q3 is still what we're aiming for.

 

Fulle intervjuet finner du HER om noen er interresert :love:

Lenke til kommentar
Har fått med meg at dette spillet var på vei, men jeg har slutta helt å glede meg til spill i og med jeg har blitt så skuffet opp gjennom årene. Jeg venter til det er i hyllene, leser litt rundt på nettet, sjekker omtaler og forum (feks Gamer.no ;) ) og bestemmer meg da...

Sier meg enig med deg.

Lurer egentlig på hvor mange ganger jeg har gledet meg forferdelig til et spill bare for å bli KJEMPEskuffet. :no:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Selv om det er 100 år siden jeg startet denne tråden snart, fant jeg ut at jeg måtte velle den til live igjen.. FOR:

 

Silver Style Entertainment signed a co-publishing agreement with Deep Silver for the territories Germany, Austria and Switzerland. The release of The Fall in the named territories will be in the middle of November.

Kilde: http://www.the-fall.com/e/index.php

 

Bare synd det ser ut til at jeg må pusse på Tysken igjen... :cry:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...