Gå til innhold

Ny side, kritikk pleeeease


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg likte den ikke. Jeg vet ikke helt hvorfor. Mulig har en sær smak når det gjelder websider.  :D

altså, vist det er alt du har å si kan du la vær ...

ville ikke kalt det konstruktiv kritikk ...

jeg legger ut siden her for å høre om evt. forbedringer jeg kan gjøre for att siden skal bli bedre.

 

 

nei, jeg er ikke dårlig til å ta imot kritikk, så lenge den er konstruktiv ;)

 

 

 

EDIT: leif ...

Endret av PixelImp
Lenke til kommentar
Jeg likte den ikke. Jeg vet ikke helt hvorfor. Mulig har en sær smak når det gjelder websider.  :D

altså, vist det er alt du har å si kan du la vær ...

ville ikke kalt det konstruktiv kritikk ...

jeg legger ut siden her for å høre om evt. forbedringer jeg kan gjøre for att siden skal bli bedre.

 

 

nei, jeg er ikke dårlig til å ta imot kritikk, så lenge den er konstruktiv ;)

 

 

 

EDIT: leif ...

:thumbup:

 

 

 

Følge meg ble det litt mye glow, "bør" minkes en del

Mousoveren må helt klart endres! hvor fikk du den gul fargen fra? :p

 

Oppsette er meget pent.

Glatt og fin som en ny barbert m*s

 

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Min første kritikk på lenge, og så var det ikke en dårlig side en gang :mad::p

  • Likte menyen best, selv om jeg har sett noe lignende før, Norsk Tipping kanskje? Nå vel, du har uansett lagt ditt preg på den, håper jeg i hvert fall.
  • Resten av siden står dessverre ikke helt i stil til menyen. Hovedboksen ble litt for dominerende i forhold til menyen. Menyen ble lit malplassert.
  • Så nå at du hadde gul mouseover, why why why? Er du svensk?
  • Er ingen fantatisk fan av :., og den store overskriften, altså det som kommer etter ":." er litt grumsete, ikke din skyld, men fonten?
  • Selve oppsettet av hovedinnholdet er veldig rent, men boksen ødelegger litt. Blir litt klumpete.
  • Blir litt lite sammenheng mellom meny, logo/header og hoveddel. Det er tre lapper du ikke har sydd sammen ennå. Gi siden en ramme/helhet.

Likte fortsatt meny, selv om den hadde svenske farger *nei, vi som bor her liker ikke Sverige ;) *

 

Kanskje fått inn en farge til? Det ble litt vel mye blått i øvre del av siden.

Lenke til kommentar
Jeg likte den ikke. Jeg vet ikke helt hvorfor. Mulig har en sær smak når det gjelder websider. :D

Det er greit å ikke like en side, men hvis du ikke vet hvorfor du ikke likte den så hvorfor skriver du noe da? Regner med At PixelPimp er ute etter noen som ikke liker sida og har noe konstruktivt å kommentere.

 

Enten redigerer /sletter du din post, eller forklarer du ham hvorfor du ikke likte sida... :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...