Gå til innhold

Nokia 3330, nypris?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kan jeg vettu, fannt frem kvitteringa og har nå en kvittering foran meg her, på en nokia 3330

(fest-telefonen min i mange år nå, så har mange riper og litt tegn etter utallige fyllesituasjoner :p ) kjøpt på elkjøp uten abbenomang, 2 dager etter at de fikk den inn (altså rett etter at den kom til norge, elkjop butikkene), og kosta da "hyggelige" 2099 kr :p

 

Edit: Må legge til at jeg faktisk digger holdbarheten til denne mobilen, min tåler noe fryktelig mye... Tilogmed Ericsson R310s tåler mindre (tror jeg da :p )

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Litt offtopic da men (topicen er jo besvart :p):

 

Det som skjer når jeg ivinter kasta mobilen på isen, ikke rett ned, men 10-20 meter forover og rett ned (og med kraftig rotasjon), kasta fra en bakke (kødder ikke, fikk lyst til å prøve) så datt bakdekslet, batteriet, tastene, en stål greie som holder sim-kortet og selve sim-kortet ut. Ble litt skremt, sprang til delen som lå spredd, plukka de opp og satt alt på plass, og utenom litt snå under front dekslet så virket den som om den var ny...

Mildt sagt UTROLIG....

 

obs: Helst ikke prøv dette med din mobil..... ;)

Lenke til kommentar

5-6 år siden du liksom!

 

Nokia 3330 var oppfølgeren til Nokia 3310, 3310 kom høsten 2000 og 3330 våren/sommeren 2001.

 

På Zalto.no, da det eksisterte, så kostet Nokia 3330 1699 ,- med kontantkort, husket jeg. Prisen på Nokia 3330 var i starten da den kom presset tett oppunder 2000,- uten abbonnement.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...