Gå til innhold

Hvilken webshop skal jeg bruke?


Anbefalte innlegg

Betalte 6000, mens tilsvarende hadde kostet over 10000 hvis jeg skulle kjøpt den ferdig.

Ehh... hæ? :wow:

Så å få denne maskinen bygget hadde kostet 4000 ekstra?

Nei nei...jeg fikk den bygget.

Men skulle jeg kjøpt den ferdig fra f.eks Elkjøp ville en data med tilsvarende kvalifikasjoner kosta 10000.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det aller viktigste for meg ved kjøp på nettet er servicen til webshoppene, spesielt på retur/reklamasjon, ingenting er vel mere irriterende enn å måtte krangle pr tlf i månedsvis. Betaler gladelig noen kroner ekstra så lenge jeg vet at servicen er ok.

Service koster faktisk en god del,men desverre er det en del firma som velger å kutte her bare for å ha "hyggelige" priser, disse prisene kan fort bli et mareritt.

For all del.

Men det er også en fordel å handle hos et fast utsalgssted så slipper man å sende tilbake varen(e) og risikere at den blir ytteligere skadet i posten.

Slik kan nett sjappa kan hevde "Denne skaden er det ikke garanti på" o.l.

Bedre å troppe opp face to face og holde på rettighetene.

Men ved God service fra nettbutikken slipper man kanskje dette problemet.

Jepp,men årsaken til at jeg handler på nett når det gjelder data er at de får inn de nye produktene rakere og til en betydelig lavere pris , nettop derfor legger jeg og vekt på servicen, da det er viktig for meg å vite at får jeg et produkt med feil på så kan jeg sende det inn og få nytt uyen diskusjon om det er posten eller produsenten som har herpa det. Dette tar da webshoppen eventuelt opp med de det gjelder uten at jeg må vente.

Lenke til kommentar
Det aller viktigste for meg ved kjøp på nettet er servicen til webshoppene, spesielt på retur/reklamasjon, ingenting er vel mere irriterende enn å måtte krangle pr tlf i månedsvis. Betaler gladelig noen kroner ekstra så lenge jeg vet at servicen er ok.

Service koster faktisk en god del,men desverre er det en del firma som velger å kutte her bare for å ha "hyggelige" priser, disse prisene kan fort bli et mareritt.

For all del.

Men det er også en fordel å handle hos et fast utsalgssted så slipper man å sende tilbake varen(e) og risikere at den blir ytteligere skadet i posten.

Slik kan nett sjappa kan hevde "Denne skaden er det ikke garanti på" o.l.

Bedre å troppe opp face to face og holde på rettighetene.

Men ved God service fra nettbutikken slipper man kanskje dette problemet.

Jepp,men årsaken til at jeg handler på nett når det gjelder data er at de får inn de nye produktene rakere og til en betydelig lavere pris , nettop derfor legger jeg og vekt på servicen, da det er viktig for meg å vite at får jeg et produkt med feil på så kan jeg sende det inn og få nytt uyen diskusjon om det er posten eller produsenten som har herpa det. Dette tar da webshoppen eventuelt opp med de det gjelder uten at jeg må vente.

Komplett har aldri diskutert. Har fått knærta CPU, PSU og HK derfra (over lengre tid, ikke samtidig ;) ) De sier: "Send det inn... vi sender nytt.... Det er bra service.

Lenke til kommentar

enig med de som anbefaler komplett.

 

Har noen få ganger bestilt fra psdata og multicom. Multicom var før i allefall sinnsykt treige på levering.

 

Hos komplett har jeg pakken 4 dager etter den er sendt (bor uti gokk...). Har også VELDIG gode erfaringer med komplett's service! Itt'no knussel :cool:

 

Har bestilt veldig mye opp igjennom årene, og hvis det har vært noe tull, har jeg bare sendt det inn og fått det reparert eller som regel ny vare.

 

Eneste negative hittil er at telefonsupporten kanskje ikke er den brighteste, men den er helt kurrant.

 

Lønner seg uansett å bestille alle varene fra en webshop

Lenke til kommentar

Ville nok ikke bare ha tenkt på god pris når det gjelder og handle pc på webshop....Vell så viktig vil service fra butikken være...Skulle noe skje etter at du har mottatt pc`n så vet jeg at det er endel webshoper som er både trege med service og utsendelse av f.eks nye komponenter...

Lenke til kommentar

Jeg har handlet mange ganger på Komplett, og noen ganger hos PSdata. I det siste har Komplett vært ganske trege med levering, men holder seg godt innenfor den uken de sier de skal levere på. PS har vært lynkjappe, det mest ekstreme er da de pakket og leverte på under 20 minutter etter at jeg sendte inn bestillingen.. Har god erfaring med reklamasjoner hos Komplett, har ikke hatt noe retur til PS, så det vet jeg ikke noe om.

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...