Gå til innhold

Hvilken hertz


DraZeN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med Onanias, men 100Hz er absolutt å anbefale om slike ting ikke skjer. Min skjerm blir for eksempel uklar når jeg setter opp refreshraten till 200Hz i 800*600. Etter å ha kjørt 100hz en stund vil du merke om folk kjører mindre, du blir mindre sliten i øynene. Jeg merker til og med med en gang noen andre kjører på 85Hz eller mindre. Nå kan jeg ikke en gang takle å sitte på 60Hz i mere et par minutt.

Lenke til kommentar

Vi prøver en gang til:

Hvis du spør hvor langt det er til la oss si Sverige, spør du da "hvilken meter er det til Sverige"? Nei, det gjør du ikke. Du spør "hvor langt er det til Sverige?". Da får du et svar oppgitt med SI-enheten meter (eller kanskje aller helst km).

Derfor skal du òg spørre "hvor høy oppdateringsfrekvens bør jeg kjøre skjermen min på?".

Til moderatorene som gir meg nok en advarsel for dette: La oss ikke bare stå og se på at idioter tar over landet, ok?

Lenke til kommentar
Vi prøver en gang til:

Hvis du spør hvor langt det er til la oss si Sverige, spør du da "hvilken meter er det til Sverige"? Nei, det gjør du ikke. Du spør "hvor langt er det til Sverige?". Da får du et svar oppgitt med SI-enheten meter (eller kanskje aller helst km).

Derfor skal du òg spørre "hvor høy oppdateringsfrekvens bør jeg kjøre skjermen min på?".

Til moderatorene som gir meg nok en advarsel for dette: La oss ikke bare stå og se på at idioter tar over landet, ok?

stfu3.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...