Gå til innhold

Dette foregår på TG02 :


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-01 19:22, Danko skrev:

Oyh, er ikke despo eller noe, men jeg hørte om saken å vet faktisk hvem jenta irl.. men har ikke sett filmsnutten enda..



 

Vel da kan du jo spørre henne IRL om du ikke kan se den vel?

 

Quote:


Hehhee, så utrolig flaut det må være.. hehehehhe ;D

Sjekk linken under, mulig den har florert ei lita stund, men jeg flira godt likevel


 

KVALMT! Hvordan kan du le av noe sånnt?

 

Ganske så kjipt å ha en slik video av seg selv(samme om den er falsk eller ikke) som florerer rundt på nettet til evig tid. Greit nok at alle normale mennesker sletter denne filmen ASAP, men det finnes alltid folk som ikke gjør det.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-01 19:54, Danko skrev:


I did. Hun hadde ikke akuratt giddi å tatt vare på den lissom..



 

hvis du absolutt må se den så fyr opp et fileshare program. Da finner du den (dessverre) lett.

 

house: Jeg skjønner du har hatt det fint på TG, men partyet er slutt for lengst og det er på tide å gå hjem. Du kan ikke sitte på row:12,seat:35 helt til neste år :razz:

Lenke til kommentar

Han som laget det der har et stort problem og med liten omtanke for andre enn seg selv,..

 

Tørr ikke tenke på åssen hun selv føler det nå,...

Og sant som tidligere sagt, er dette bra reklame for å få jenter til tg ? - NEI !!

 

Var på IRC på TG da jeg først hørte noe om det,.. men tenkte ikke stort mer på det der og da,... - bare at den som laget det,.. feiler noe veldig stort !!!! -

 

Men noen nevnte at hun gikk hjem etter på ? - er det fakta ?

Fyfaen ass,.. viss det er sant,.. Stakkar - Han som laget den omtrent kastreres ass.,.

Lenke til kommentar

Quote:


house: Jeg skjønner du har hatt det fint på TG, men partyet er slutt for lengst og det er på tide å gå hjem. Du kan ikke sitte på row:12,seat:35 helt til neste år :razz:


 

hvis jeg bare hadde hatt med meg 2meter kjetting og et par hengelåser hadde jeg nok sitti der fortsatt :grin:

fikk nesten noia da jeg kom hjem, fant ikke ut hva jeg skulle gjøre :razz:

BTW hvis noen har tatt opp bakgrunnslyder fra TG plz link dem for meg, savner dem oxo!

Lenke til kommentar

fy faan så latterlig, dette er toppen av idioti,

eller så var de VELDIG desperate,

bare domt å gjøre noe sånt.

 

Og dere som "VEIT" at hun fingra seg,

FY FAAN SÅ DOMME DERE ER,

du veit du har ikke mye peiling da, når du

i det heletatt kan påstå at hun gjorde det.

 

Gå og se på barne tv,

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-01 20:57, alaruz skrev:


Men noen nevnte at hun gikk hjem etter på ? - er det fakta ?



 

Ja hun gikk hjem, noe alle ville gjort dersom det gikk en video hvor du tilsynelatende skal ha onanert. Hun ble jo identifisert med navn samt hvor hun satt i salen så hadde hun ikke gått ville det vært en kø av folk som ville se henne IRL. Tror nok det tar noen år før hun er tilbake på TG, hvis hun noen gang kommer

Lenke til kommentar

Dette er noe av det teiteste påfunnet jeg har hørt noen gjennomføre, glad jeg ikke vet hvem som gjorde det, jeg synes synd på dem.

 

Stakkars jente også, eneste jeg vet om filmen er det jeg hører her og har ikke tenkt å lete den opp.

 

Hvem er dum nok til å gjøre noe idiotisk som dette ?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-01 23:18, Anders Leipsland skrev:

Quote:


On 2002-04-01 20:57, alaruz skrev:


Men noen nevnte at hun gikk hjem etter på ? - er det fakta ?



 

Ja hun gikk hjem, noe alle ville gjort dersom det gikk en video hvor du tilsynelatende skal ha onanert. Hun ble jo identifisert med navn samt hvor hun satt i salen så hadde hun ikke gått ville det vært en kø av folk som ville se henne IRL. Tror nok det tar noen år før hun er tilbake på TG, hvis hun noen gang kommer

 

Jeg visste ikke at hun ble identifisert med seteplass osv,.. - Har selv ikke sett filmen,... ikke vil jeg heller,... - Stakkar jente og i tillegg veldig tankeløse folk som gjorde det,...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...