Gå til innhold

Hva var det første du spillte på PC/Konsoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Husker ikke det første jeg spilte (var hos søskenbarnet mitt), men jeg hukser at jeg fikk Super Nintendo med det først Donkey Kong spillet :love:

Akkurat det samme skjedde med meg :p

Bare at jeg fikk Mario da på SNES'n!!!

Kuleste jeg har vært borti :D

Skrevet (endret)

Det første spillet jeg eide var Super Mario @ NES. Har selvfølgelig spilt mange andre spill før det, men det var hos kamerater. På PC var vel Winter Games eller.no det første. Startet ganske sent å spille på PC.

Endret av CobraM
Skrevet

Konsoll: Pong på en Atari hjemmekonsoll tilbake i 1980 eller 1981

PC: Space Invader klon, husker ikke navnet....var en PC på kontoret til min onkels restaurant, 5.25" Diskettstasjon og ingen HD og monitor med grønn farge.

Skrevet

Det var i 91 tror jeg, no sånt i hver fall... Var liten og hadde ikke peiling på sånt, men fikk spille litt på en eller annen kontor... Det var en eller annen bilspill og noe slags romskip-arkade....

Skrevet

:love: Det første spillet jeg :love: spillte var Gunsmoke på :love: Nintendo 8-bit da jeg var 9 år gammel. Det var helt fantastiske tider, husker at jeg ikke klarte å komme ut av 1. brett og hadde fullstendig maksa ut scoren. Den var på 9999999 eller noe sånt :thumbs:

Pc husker jeg ikke, jeg hata pc til jeg ble 15 år eller noe sånt, heheh. :green:

Skrevet

det første spillet jeg spilte var et sjakk spill (tru det eller ei..) på atari.. så gikk turen til C64 og bubble bubble, også videre over til wolfenstein 3d på PC...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...