Roarm Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 [dsr.battle] Finner meg oftest i en Huey på battlefield.no og boomtown-serverene.
Elensar Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 [dsr.battle] Finner meg oftest i en Huey på battlefield.no og boomtown-serverene. kult spelte mot deg i går da? var ikkje i form i går, hehe
RastaXP Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Jeg kjenner en fjott som kaller seg Jonny Walker. Høres ut som ei dongeribukse fra dressman . HELT LATTERLIG .
Lars :) Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 (endret) *slettet* Endret 22. august 2004 av Lars Anders
Togo Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Johnnie Walker er faktisk en Whiskey. Spilte mot deg i går [dsr.battle].
Der Kommissar Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Bjarne Betjent er mest sannsynlig han Sjur fra Tromsø!!! Selv er mitt respektive nick så godt som "Der König" PS: Møter dere på han Sjur, så spør om han vil ha litt "Petza"!!!
Roarm Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Tror jeg har blitt drept av de fleste av dere Lite er så deilig som å spille NVA og stjele en cobra!! [dsr.battle]
Vortexsurfer Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Spiller under [sVG]Vortex og som oftest NVA.. Besøk gjerne vår test server, bare søk etter [sVG], sliter litt med båndbredde akkurat nå men regner med å få en kraftigere server/linje opp snart Et lite tips mens jeg er igang for de som spiller med andre kjente: Skriv "ab [spillernummer]" i console så får du oversikt over hvor han er hele tiden(blir merket grønn på kart og i spill)
fenris1979 Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 [sVG]Fenris alltid nesten alltid i lufta liker ikke NVA. FordPerfect tror eg drepte deg for noen dager siden
koks Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 [GiS]Koks her! znyp & zaico TB og dsr (og TR da Loki, selv om det gikk ad undas) btw: psilocybe, er du en gammel #daskmig'er?
Croyfer Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 [Thunder] Croyfer her. Når jeg spiller på RattusNorvegicus-serverene så spiller jeg under nicket [Thunder]Croyfer[admin]
zaico Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 (endret) [Thunder] Croyfer her.Når jeg spiller på RattusNorvegicus-serverene så spiller jeg under nicket [Thunder]Croyfer[admin] Når skal vi møte på neste Arctic-lan da? Morro sist, selv om alle klaget på oss, det virket som et par av de lagene trodde de hadde pallplasering i lomma før lanet. Endret 22. mai 2004 av zaico
Croyfer Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Når skal vi møte på neste Arctic-lan da? Morro sist, selv om alle klaget på oss, det virket som et par av de lagene trodde de hadde pallplasering i lomma før lanet. Vi gjengen som var i harstad sist gang vil IHVERTFALL komme neste gang det foregår noe i hallen. Vi hadde virkelig the time of our life ! MEGA-kjipt at vi måtte desertere rett under finalen, men det var morro alikevel! Kan ennå huske hvor elegant perfekte vi var på Bocage! Vi må nå ihvertfall møtes før neste Arctic ! =) Vi eide
zaico Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Vi kommer garanter om det blir BFV, og da skal det vinnes
salte aper Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 hawkeye NO kjent som den beste piloten i historien på bf klarer å lande med jet flyene
Zindre- Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 (endret) Nick: Zindre-, Sindre, [boD]Sindre[Enl] Spiller på battlefield.no serverne Endret 1. juli 2004 av Zindre-
Croyfer Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 hawkeye NO kjent som den beste piloten i historien på bf klarer å lande med jet flyene Hva er så spesielt med å lande jetflyene ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå