Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det følger med tre vifter. En i front som blåser inn, en bak rett under strømforsyningsplassen som blåser ut samt en i toppen som blåser ut. Luftinntaket i front er filtrert, det samme er noen "luftehull" i bunnen. Filteret i bunn er lett å ta ut for å vaske, men har ikke prøvd det med filteret i front. Men det skal være enkelt å ta ut for vask det også.

 

Har dette kabinettet selv. Utrolig stilig. Men hvis du har mer enn ett hvitt cd-drev, bør du kjøpe ett ekstra frontdeksel i matchende farge. Det følger med ett deksel. Er meget fornøyd med kabinettet så langt.

Lenke til kommentar
Hmmm...takk for svar. Jeg kikker litt på det som er støydempet også, men er forskjellen så stor egentlig? Det koster mer og etter min mening er det ikke like kult. :)

Det er støydempet da... det er vel største forskjellen. Også har det dør foran (bare en irriterende ting som må åpnes hele tiden etter min mening, eller stå åpen og da er jo vitsen med dør borte). Støydemping gir ikke så mye effekt synes jeg... bedre å kjøpe en støysvak strømforsyning som Mist, passive kjølere til GPU og NB, støysvak CPU kjøler som Silent Twin og strikkoppheng til harddiskene.

Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg ser noen åpning i toppen som Afseth nevnte..? :dontgetit:

Kommer det mye støv inn i kabinettet? Selv forestekker jeg å ha to vifter som suger inn og en som blåser ut pga trykket/støv. Men nå har mitt nåværende kabinett flere luftehull enn det Lian Li kabinettet har.

Endret av Broseen
Lenke til kommentar
Kan ikke si jeg ser noen åpning i toppen som Afseth nevnte..? :dontgetit:

Kommer det mye støv inn i kabinettet? Selv forestekker jeg å ha to vifter som suger inn og en som blåser ut pga trykket/støv. Men nå har mitt nåværende kabinett flere luftehull enn det Lian Li kabinettet har.

Er riller i toppen, og en vifte montert under de (jeg har kabinettet selv og sitter og ser på det akkurat nå). Denne blåser luft ut. Det samme gjør viften i bakkant. Den ene viften i front blåser luft inn, men til tross for undertrykk i kabinettet vil du ikke få mye støv inn. Det er fordi du har filter både foran viften som blåser inn, og over luftehullene i bunnen.

 

Støv er ikke ett problem i dette kabinettet. Skulle man allikevel få det problemet, er det bare å snu en av viftene som blåser ut, eller koble den fra. Men for å få det problemet, må man vel fjerne ett av filtrene.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Tror det kabinettet er som de andre pc60xx kabinettene, eneste som er annerledes er vel at det ikke er med uttagbart Hk brett (noe jeg vil ha)

Det er heller ikke plass til så mange vifter som i noen av de andre, og det er ikke firewire/lyd i front, som det er på noen av de andre.

Endret av ptv-
Lenke til kommentar
Noen som har dette kabinettet og kan fortelle litt om det?

 

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7BUSB

 

Tilbud er alltid positivt.  :w00t:

Noen som har dette kabinettet og kan gi litt mer info om hvor mange vifter som føger med, hvor de er plassert, støy ol?

Går ut ifra at det er satt inn de vanlige og VELDIG støysvake ADDA viftene som settes inn i nesten alle Lian Li kabinetter. De er plassert slik at det er 2stk vifter nede foran som trekker inn kald luft og en bak i kabinettet som blåser ut den varme luften.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...