John Deere Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Hei! Har tre pc`r jeg vil ha på internet. Har telenor adsl. Ikke så bra det, men det er muttern som betaler. Har skjønt at en tråløs router er ideelt. Noen som har erfaring med dette fra multiplayerspilling på nett? Blir det for treigt? Delte meninger om dette. Har tenkt å handle av komplett. Lurer på om dere har en og annbefale?
Rayline TWB Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Yepp - har Telenor ADSL selv, 3 PC'er, og bruker 3Com trådløst 11g. Kan varmt anbefales. Spilling på internet går like fint som via kablet nettverk.
Pansergnom Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Når jeg pinger en server via wlan nettverket mitt hjemme så får 10 (1) ms til wlan routeren, men jeg ser ikke noe forskjell i ms når jeg spiller på nett.. så d burde funke fint
notarget Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Hva med denne ? Trådløs ruter med PCI kort Eller så har du en fin her.
mongojarle Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Den SMC'en som du refererer til hos komplett der er bra!! Har den selv og har godt signal hele tiden, ingen problemer med det så lenge du ikke har linje over 20mBit tror jeg den passer! Enkel i bruk er den også...' Lykke til med kjøpet! (kjøpte den samme pakken du har link til)
davidnorway Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Jepp. Har den SMC ruteren selv hjemme, og den har fungert flott. Firmware oppgraderinger legges ut titt og ofte, og farten er også bra. Er ikke så kjent med Topcom, men denne testen virker jo oppløftende... http://www.dinside.no/php/art.php?id=102455
abdobe Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Vel, jeg har beyttet dagen til å sette opp min nye Linksys trådløse router som jeg fant på mpx sine sider. Rimelig, gode instruksjonssider og smatt rett inn på nett. Signalene er sterke og gode, og det er ikke noe tull med driverene. Har tre pcer i fast nett, og to bærbare med Linksys sine kort. Så langt en ren glede!
KydeX Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Jeg bruker Asus spacelink 54G (WL500G). Denne funker suverent. Har 2 pc-er og en xbox i trådløst nett og alt funker bra. Denne routeren har også fått best i test både på barbara.no og dinside.no
Zeph Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Funker den SMC routeren til meg skal tro? Eg har ein 800kbits internett-tilkobling på ein D-Link router og har på det meste 6 maskiner i huset (3 stasjonære og 3 bærbare). Det er frå ein lokal distributør www.kvamnet.no Kor lang rekkevidde har den? Og er det berre å fjerne uplink til den eg har no og sette den andre på?
Pollux Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Kan anbefale Linksys WPN54g på det sterkeste. Plugget i WAN kabelen og smatt på nett umiddelbart, siden har jeg vært der...
abdobe Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Kan anbefale Linksys WPN54g på det sterkeste. Plugget i WAN kabelen og smatt på nett umiddelbart, siden har jeg vært der... Her er vi helt enige. Dette går gjennom mur og våtrom, loft og tak. Et svært godt produkt.
steira Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Kan trygt anbefalle SMC baricade routeren med printer server, Den fungerer veldig bra, Deler fint på båndbredden med de andre pcene + enkelt å sette opp printerserver.
Plazmatrix Skrevet 9. mai 2004 Skrevet 9. mai 2004 Funker den SMC routeren til meg skal tro? Eg har ein 800kbits internett-tilkobling på ein D-Link router og har på det meste 6 maskiner i huset (3 stasjonære og 3 bærbare). Det er frå ein lokal distributør www.kvamnet.no Kor lang rekkevidde har den? Og er det berre å fjerne uplink til den eg har no og sette den andre på? hold deg unna SMC routerane Heinis.. eg tykkjer fint lite om dei... den eg har heime slit med signalstyrka, på det verste er eg ned i 30% på 2 etasjar ned, dette tilsvarar 5 meter. Flyttar eg routern 7 meter bort, til ein litt meir diskré plass, mistar eg alt signal..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå