ConraDargo Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 (endret) Ämnet och beskrivelsen säger väl allt antar jag - jag undrar om någon här bor i en Player City som antingen är svensk, dansk, norsk eller kanske en blandning? Främst intresserad städer som finns på de tre europeiska servrarna, samt Eclipse. I så fall vill jag gärna veta stadens namn, planet, antalet invånare, vilken fraktion den tillhör (Rebel, Empire, Neutral) och om staden samt dess invånare går att nå via någon hemsida eller ett forum? Exakta koordinater till staden är ett plus, men annars räcker med det att man säger vilken planet den finns på. Vill man inte uppge stadens fraktion så är det okej. Endret 11. april 2004 av ConraDargo
ConraDargo Skrevet 11. april 2004 Forfatter Skrevet 11. april 2004 Ingen Men du har rätt, jag glömde att säga vilka servrar jag inriktar mig på: Chimaera, FarStar och Infinity. Eclipse går också bra. Det är med andra ord de europeiska servrarna som jag är intresserad av.
ConraDargo Skrevet 12. april 2004 Forfatter Skrevet 12. april 2004 Det var ju trist att höra Men om du visste om någon stad som ligger på en av de andra servrarna så säg det gärna ändå Bättre än ingenting
paddington2003 Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Hei skandinavisk by finner du på Euro-Chimaera Planet Corellia city Valhall Vi er rebel men har godtatt noen få nøytrale. Vi er 77 innbyggere og har også eget guild med ca 50+ aktive medlemmer. Kontakt Guffen eller Shetani( meg ) ingame for mer info Gratis hus og swoop bike til de som flytter inn hos oss.
ConraDargo Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Skrevet 11. mai 2004 (endret) Jag skulle kanske nämna att jag inte spelar SWG för tillfället så därför kan jag inte kontakta folk in-game paddington, staden heter alltså Valhall och jag gissar att Guffen är borgmästaren? Endret 11. mai 2004 av ConraDargo
Lord Hell Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Noen Nordiske byer på Tatooine ?? og hvor ?? (kordinater)
SirGalrim Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 (endret) NiS (Norwegian in space) har en egen by - Isbree - på Rori. Byen er metropolis og ordføreren er Plex. NiS holder til på Eclipse serveren. Og er en Rebel/Neutral guild som kun godtar norske spillere. Eget forum på: www.swg-nis.com Endret 24. mai 2004 av SirGalrim
FredrikFtw Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Hei skandinavisk by finner du på Euro-Chimaera Planet Corellia city Valhall Vi er rebel men har godtatt noen få nøytrale. Vi er 77 innbyggere og har også eget guild med ca 50+ aktive medlemmer. Kontakt Guffen eller Shetani( meg ) ingame for mer info Gratis hus og swoop bike til de som flytter inn hos oss. + fri bruk av workshop og fabrikker for dem som trenger det
Archeron Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Hei skandinavisk by finner du på Euro-Chimaera Planet Corellia city Valhall Vi er rebel men har godtatt noen få nøytrale. Vi er 77 innbyggere og har også eget guild med ca 50+ aktive medlemmer. Kontakt Guffen eller Shetani( meg ) ingame for mer info Gratis hus og swoop bike til de som flytter inn hos oss. + fri bruk av workshop og fabrikker for dem som trenger det har dere noe limit på innbyggere? kriterier for å få flytte inn? er snart master rifleman (ganske noob generelt), og nøytral men kun fordi jeg ikke har giddet å gjøre mer enn et par rebel-oppdrag. går for rebel i lengden..... har hatt litt problem med å like spillet, for å være helt ærlig. jeg var veldig gira når jeg begynte, men jeg syntes fort jeg gjorde akkurat det samme hele dagen. finne hunting-team, ut å jakte naff's, få poeng, gå opp i grader. men jeg er jo klar over at jeg ikke har utforsket så mye. må vel hive meg i det etter eksamen igjen. kanskje vært morsomere med hyggelige naboer og folk å bli kjent med....
ehs5 Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Hei skandinavisk by finner du på Euro-Chimaera Planet Corellia city Valhall Vi er rebel men har godtatt noen få nøytrale. Vi er 77 innbyggere og har også eget guild med ca 50+ aktive medlemmer. Kontakt Guffen eller Shetani( meg ) ingame for mer info Gratis hus og swoop bike til de som flytter inn hos oss. Driver å laster ned trial versjonen nå og tenker på å bo hos dere... Helt ny på SWG og har ikke peiling åssen man flytter til byer osv. Velger man i starten hvor man skal bo?
aklla Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 man må kjøpe eller få hus for å bo noen steder, man starter spillet som en fattig, hjemløs person og bestemmer selv hva man vil gjøre senere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå