Khalifen Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Siden vi har Telenor Online ADSL kan jeg visstnok laste ned fullversjonspill gratis, men jeg lurer på om det virkelig er gratis eller må man betale en sum for det
Khalifen Skrevet 8. april 2004 Forfatter Skrevet 8. april 2004 Fett, gleder meg til datan blir fiksa. Sitter ved den bærbare til en fylkesvaraordfører her som jeg ikke kan lasta ned noe på.
FrenChie Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Får man med egen cd-key? Slik at man får spilt det over nettet?
Pytagoras Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Er det mulig å brenne de spillene på cd? Nei.
tor_erik Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Var ikke så veldig imponert over iCanal. Enten var spillene haugamle, eller så har jeg dem... Ikke så mye å skryte av.
Celsior Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Var ikke så veldig imponert over iCanal. Enten var spillene haugamle, eller så har jeg dem... Ikke så mye å skryte av. må nok si meg enig der. har du sjekka nett-tv tilbudet der da, ikke mye å skryte av. masse svenske politi drama dritt, lol.
BigMomma Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 SÅ det er slik at jeg kan bare sette igang og laste ned alle spillene jeg vil ha som ligger på siden?... Har aldri visst om icanal før nå jeg så dette var nytt for meg. Er jo endel ganske nye spill som rainbow six og splinter cell!!!
Bytex Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 (endret) Du laster egentlig ikke ned hele spillet, så du kan ikke brenne det og isntallere på vanlig måte. Du bare laster ned akkurat delen du holder på med, og evt. savegames lagres hos deg. Du må være online hele tida mens du spiller da. Blir på en måte streaming av spillet mens du spiller det. Ganske lite som legges på din egen harddisk. Alt går via et eget program du må installere fra icanal. Men det funker jo, og spillene er nøyaktig de samme, bare litt lengre loadetid mellom brettene og sånt når den laster ned noe nytt fra servern. Endret 18. april 2004 av Bitex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå