Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig bra arbeid :yes:

Men jeg har Rheobus selv, og de LEDene er utrolig kraftig. Og jeg personlig synes det kan bli litt små-irriterende om de står på over land tid uten deksel. Har du noe å dekke over med, eller bare liker du det blå lyset? :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jepp de lysene er i sterkeste laget,vurderer derfor å kjøpe en annen å sette inn istedenfor.

Rammen er laget i rustfritt sål , jeg brukte vinkelsliper til grovskjering ,resten er filt til for hand så er det pusset med 2000 smergel .

Dremmel`n hadde ikke mulighet her . :grin:

Endret av Snekker`n
Skrevet (endret)

Amatør :tease:;)

Neida, regner med det samme skjedde din Dremel om du prøvde som skjedde min (det sa stopp gitt, deretter hadde jeg diverse kappeskivebiter i panna :p).

Men apropos den rammen; hvor stor er rammen (hvor bred er kanten rundt)?

Edit: Ang led`s; prøv å trykke de litt tilbake da de har en enorm spredning. Jeg har heller spot`s ut av hullene fremfor flomlys utenfor kanten ;)

Endret av AveMORphine
Skrevet (endret)

skikkelig tøft. spesielt med den logoen på! når ble den laget a? har ikke sett den tiligere.

Endret av Natrium
Skrevet
skikkelig tøft. spesielt med den logoen på! når ble den laget a? har ikke sett den tiligere.

Den fikk jeg laget samme sted som den forrige (den store) Har bare ikke montert den på før nå. :)

Skrevet

Du må laste ned LCD smartie, i tillgg m u ha "port 95nt.exe" denne finner du ved¨å søke på nettet, innstaller disse to og så er det bare å begynne å leke seg med programmet .

Skrevet

Jeg fikk med en flatkabel med ferdigmonterte kontakter på, ja du må på utsiden av kabinettet for å koble den til. Men det er bare å stikke den ut gjennom en av de åpningene bak som er beregnet for ekstra kort, du har ikkert en av dem ledig .

Skrevet

Det var en som sa til meg at det fulgte med et sånt program til PC'en så skriver man bare hva som skal stå på LCD displayet, så komemr det opp på LCD displayet... Er det riktig?

Skrevet

Det fulgte ikke med,men det ligger på nettet, det er det som heter LCD smartie , når du bruker det til å programere får du opp et bilde på pc skjermen med anntall linjer du har til rådighet her kan du legge inn det du ønsker, i tillegg er det fedrige programm du kan aktivere for eks for å vise temp , eller hvilke melodier/artister du spiller av .

Skrevet
Det fulgte ikke med,men det ligger på nettet, det er det som heter LCD smartie , når du bruker det til å programere får du opp et bilde på pc skjermen med anntall linjer du har til rådighet her kan du legge inn det du ønsker, i tillegg er det fedrige programm du kan aktivere for eks for å vise temp , eller hvilke melodier/artister du spiller av .

Fett!

Det displayet må jeg ha... Hvor kjøpte du det? hammar? (var det det het?)

Skrevet

Siden jeg ikke vil ha flere brytere enn nødvendig i front så setter jeg bryterne til lysene inne i kabinettet, da disse sjelden blir brukt.

Ja rammen vil bli sort og kablene skjult .

133.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...