Nikkor Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Problemet er: Har program filer på disk C: og Windows på Disk D:. Disk C: bråker alt for mye, så vil legge alt inn på Disk:D. Når jeg har gjort det (er bare program filer), og tar du Disk C:, vil ikke pc'en starte opp, eller boote. Samme om jeg bytter fra Master/Slave/Cable Select osv. Får System Falure, eller System boot disk error, så kommer Nvidia Agent Boot opp. Har også prøvd og sette at den skal botte på alle de forskjellige hd'ene i bios, men funker fortsatt ikke. Gidder ikke og legge inn Windows på nytt, er så mye slit. Takker for svar.
_Xander Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Hva med å prøve norton ghorst og klone disken, da går det.. Fordi i disken ligger det skjulte sektorer som du ikke får kopiert heller, boot sector kalles det.. Du kan alltids sette inn en win2 eller xp CD, boote opp i repair menu og skrive inn bootfix tror jeg det var, da skal den skrive inn boot delen på Disken på nytt.. Går ikke det, gjør som jeg sa, bruk Norton Ghost.. lykke til..
Nikkor Skrevet 7. april 2004 Forfatter Skrevet 7. april 2004 Låner bort Xp disken, faen. Men skal jeg "Clone" Disk C: da eller?:/ Takk for svar btw
Jarmo Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Du mangler (aktiv) bootsektor på disk C: (masterboot)
Nikkor Skrevet 7. april 2004 Forfatter Skrevet 7. april 2004 (endret) Ehm, kan noen lage en "guide" til hvordan jeg lager den? Endret 7. april 2004 av Nikkor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå