Gå til innhold

Splinter Cell 2


Anbefalte innlegg

Jeg har "skaffa" meg Splinter Cell: Pandora Tomorrow og har litt problemer med installasjonen.

 

Først kjørte jeg BIN filene gjennom Daemon-tools, og da fikk jeg først en feilmld. på CD2, om at jeg måtte sette i CD1, jeg gjorde dette, men fikk da en melding om hva som hadde gått galt, og setupen avslutta seg.

 

Prøvde på nytt, og da kom den til CD3, da fikk jeg samme feilmld. og samme beskjed sa jeg satt i CD1.

 

Brant alle filene som Image på CD'er og prøver her. Alt går fint, men da jeg får beskjed om å sette i CD3 og trykker OK hopper den rett til spørsmål om CD4. Jeg setter i denne, og får samme beskjed om at noe feil har skjedd.

 

Noen som har vært borti dette? Eller vet hvordan det kan fikses?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvordan kan folk som er på dette forumet så lenge (over 200 poster) ikke vite at man ikke skal poste slike ting her

Du som også har over 200 poster burde vite bedre enn å komme med den typen kommentarer. Klarer du ikke å komme med et venlig tips til hvor posten hadde passet bedre, sammen med et svar på topic, så holder du kjeft, og rapporterer hvis du synes det er grovt ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...