jocke Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Jeg gjør. (dvs indirekte). Kjenner også duden som drifter skifilm.no
Suppelars2k Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 (endret) ??? EDIT: Lemme get this straight: du oppretter en tråd her for å spørre om noen her kjenner menneskene bak en liten, ultrajalla ski-side? Endret 6. april 2004 av HalTan
jocke Skrevet 6. april 2004 Forfatter Skrevet 6. april 2004 (endret) Er ikke dette søppel-forumet da? Eller har jeg rotet meg bort igjen? edit; de er like jalla som meg Endret 6. april 2004 av jallakim
Suppelars2k Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Er ikke dette søppel-forumet da? Eller har jeg rotet meg bort igjen? edit; de er like jalla som meg Og? Det er fremdeles en totalt teit tråd med null nytteverdi.
jocke Skrevet 6. april 2004 Forfatter Skrevet 6. april 2004 Er ikke dette søppel-forumet da? Eller har jeg rotet meg bort igjen? edit; de er like jalla som meg Og? Det er fremdeles en totalt teit tråd med null nytteverdi. Akkurat, mao; søppel Neida, jeg mente det faktisk seriøst. Skifilm-gutta ligger på forsiden til www.online.no, samt at mange av de som er i gjengen, er norgesmestre i litt av hvert skal jeg si deg.
danilovic Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Haha, Haltan er bare misunnelig, fordi jeg fikk nicket mitt i huset til jallakim, og ikke han!
Mushaboom Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Haha, Haltan er bare misunnelig, fordi jeg fikk nicket mitt i huset til jallakim, og ikke han! Fikk ikke han og da?
jocke Skrevet 6. april 2004 Forfatter Skrevet 6. april 2004 (endret) Var litt vel mye ps inne i bildet, men greit nok. Og forresten; alle får jo på en måte navnet sitt i huset da, siden jeg skrev hw.no - og alle her er jo en del av hw.no Endret 6. april 2004 av jallakim
VeXx Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Var litt vel mye ps inne i bildet, men greit nok. Og forresten; alle får jo på en måte navnet sitt i huset da, siden jeg skrev hw.no - og alle her er jo en del av hw.no Men VeXx tar ikke mye plass
Dunestar Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Najotja. Jeg har en kamerat som delvis kjenner Andreas Håtveit.
jocke Skrevet 6. april 2004 Forfatter Skrevet 6. april 2004 Najotja. Jeg har en kamerat som delvis kjenner Andreas Håtveit. Gratulerer. Du er den første som faktisk svarer på det jeg spør om! Takk
Suppelars2k Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Sint idag HalTan? Nope, er på total forumdestruction-trollingmode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå