Gå til innhold

linker til filmer


serok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-03-30 23:46, sosohal skrev:

Dette er iaffal en bra måte å bli ekskludert fra forumet på. :smile:



 

Er ikke dette dobbeltmoral, så vet ikke jeg... Her blir det diskutert hvordan man kan trikse med ting slik at det ikke vises, (for å beholde garantier om egentlig ikke burde gjelde) og så er det noen som mener at nedlasting av filmer burde kvalifisere til utestengelse??!!!

 

Høres latterlig ut for meg i allefall.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-31 11:29, Anders Leipsland skrev:

:grin:


 

Håper du vet at det er til DIN maskin? :razz:

Ellers så må du være n00b...

 

_________________

AthlonXP 1700+

Zalman CNPS 5100-Cu

A7M266 mobo

Samsung PC2100 DDR minnne

24x/10x/40x brenner

17" skjerm

Chieftech serverkasse i blå m/dør

Masse vifter...:evil:

TG02: rad 12, plass 16...

 

[ Denne Melding var redigert av: Typhon på 2002-04-05 14:55 ]

Lenke til kommentar

Quote:


[email protected] skrev (2002-04-05 14:48):


Er ikke dette dobbeltmoral, så vet ikke jeg... Her blir det diskutert hvordan man kan trikse med ting slik at det ikke vises, (for å beholde garantier om egentlig ikke burde gjelde) og så er det noen som mener at nedlasting av filmer burde kvalifisere til utestengelse??!!!


Høres latterlig ut for meg i allefall.


 

Man blir ikke utastengt for å prate om MP3/DivX, men man bør begrense praten om det siden det er mange som ikke skjønner at loven skiller mellom disse 2 oag andre ting som faller under warez-sjangeren. Prater man om warez generelt er det nok på hode og rævva ut.

Lenke til kommentar

Quote:


[email protected] skrev (2002-04-05 14:48):

Quote:


On 2002-03-30 23:46, sosohal skrev:

Dette er iaffal en bra måte å bli ekskludert fra forumet på. :smile:



 

Er ikke dette dobbeltmoral, så vet ikke jeg... Her blir det diskutert hvordan man kan trikse med ting slik at det ikke vises, (for å beholde garantier om egentlig ikke burde gjelde) og så er det noen som mener at nedlasting av filmer burde kvalifisere til utestengelse??!!!

 

Høres latterlig ut for meg i allefall.

 

Hvis du har haugevis av ulovelig spill så er det vært mer en de fleste datakompnenter.

 

Tenk at du har adsl eller bredbånd.

Laster ned 5 spill på en dag.

Spilla koster 500kr*5=2500

Det blir 2500kr det.

Tviler på at noen vræker en CPUèr for så mange penger hver dag.

Lenke til kommentar

 

Hvis du har haugevis av ulovelig spill så er det vært mer en de fleste datakompnenter.

 

Tenk at du har adsl eller bredbånd.

Laster ned 5 spill på en dag.

Spilla koster 500kr*5=2500

Det blir 2500kr det.

Tviler på at noen vræker en CPUèr for så mange penger hver dag.

 

 

 

SO?

 

Jeg sliter med et modem, og så mener noen at man skulle kunne kaste meg ut herfra hvis jeg ikke snakket om det som de mente jeg burde snakke om?!

 

Jeg sjønner godt at man ikke ønsker at forumet skal bli et marked for pirat-salg, men det er da enda forskjell mellom å barbere seg og å skjære av seg hodet!

Lenke til kommentar

Det finnes massevis av filmtrailere ute på nettet. divx.com har en del. Musikkvideoer regnes egentlig som lovlig av mange, men ingen har tatt stilling til dette enda, så jeg anbefaler ingenting, og tipser ikke om noen sider heller. I teorien er alt som sendes på TV og ikke kan kjøpes på dvd/vhs regnet som tilnærmet lik lovlig. På Kazaa, WinMX og andre fildelingsprogrammer kan du også finne mye som ikke er opphavsrettsbeskyttet. Det er forskjell i 'kulturell verdi' på dette, så jeg lover ingenting.

 

Fileplanet er faktisk en god side til å laste ned spillrelaterte filmer (oxo noe annet), men gjør det på dagen midt i uka hvis det er mulig, fordi da er det minst kø.

 

Good luck in the conquering of WWW! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-05 14:48, [email protected] skrev:

Quote:


On 2002-03-30 23:46, sosohal skrev:

Dette er iaffal en bra måte å bli ekskludert fra forumet på. :smile:



 

Er ikke dette dobbeltmoral, så vet ikke jeg... Her blir det diskutert hvordan man kan trikse med ting slik at det ikke vises, (for å beholde garantier om egentlig ikke burde gjelde) og så er det noen som mener at nedlasting av filmer burde kvalifisere til utestengelse??!!!

 

Høres latterlig ut for meg i allefall.

Jeg skjønte ikke innlegget ditt helt men:

Det må gå en viss grense på hva man spør om. Han har ikke sagt "Kan noen gi meg en link til et sted hvor jeg kan laste ned ulovlige filmer fra", men det meste tyder på at karen er ute etter piratkopierte filmer (beklager hvis du ikke er det). Da kan folk gå inn og si "Er det noen som IKKE har noen gode warez-sider å komme med, for jeg har IKKE tenkt å laste ned warez." eller "Mamma lurer på adresser til noen warez-sider, hun skal bare se litt, ikke laste ned." Et visst sted må grensen gå for hva man skal tolke som spørring etter piratkopiert materiale.

 

Quote:

Er ikke dette dobbeltmoral, så vet ikke jeg..


 

Kanskje jeg har warez på maskinen min, kanskje ikke, men vi kan iaffal unngå å snakke om og utveksle erfaringer om warez her på forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...