Gå til innhold

CS Classic 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kan banne på at det hører til en readme.

Les den.

6308709[/snapback]

hmm.. Lastet den nettopp ned nå fra FileFront, ingen Readme fil her. Har samme problem som tori89. Åpner exe fila, så dukker det bare opp et DOS vindu, så lukker det seg igjen.

Kan prøve å laste det ned en gang til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Laster ned nå  :dribble:

Men spilles det via steam? :hmm:

6308732[/snapback]

And remember, it's all compatible with Steam. Instructions for installation inside the download.
Skrevet (endret)

Kan noen lage en torrent av installeren og dele i tråden?

Tenker på de som ikke vil registere seg hos fileplanet/filefront og så vente i en halvtime for å få laste ned.

Min første introduksjon til CS var version 1.1. Blir morsomt å se hvordan beta'en var.

Har hørt det var bl.a kjøretøy med i beta 7 og sånt? :hmm:

Edit: toranv: Takk for den linken! :)

Endret av skag1
Skrevet
noen må hjelpe meg ass!

får ikke instalert det jeg! det skjer noe når det åpner seg gså lukker deg seg med en gan i gjen liksom  :(  :(  er ikke noen som hadde gidi og sett om de fant det noe annet sted en de 2 stedene der man kan laste det ned vell??

elller bare legge det ut på forumet liksom?? da hadde jeg blitt glad! hpr på svar her

6308618[/snapback]

Samme problem

Kan banne på at det hører til en readme.

Les den.

6308709[/snapback]

Jeg kan banne imot...Siden det ikke er readme..

6308730[/snapback]

følger bare med instal fil som er noe cmd opleg og den vill ikke la seg åpne liksom! dete r noe dritt!

Skrevet

Den funket fint hos meg. Installer med windows grensesnitt og greier. Problemet er at man tilsynelatende må ha Half-Life 1 for å kunne bruke modden. Siden den er Steam-kompatibel trodde jeg at vanlig Steam var eneste kravet. :(

Skrevet (endret)

Hehe, på cs_siege startet CT med en APC i spawn, som de kunne kjøre helt til T spawn med. Kan ikke huske andre kjøretøyer, men så er det snakk om 5-7 år tilbake i tid, og med tanke på min hukommelse så skal jeg ikke si noe sikkert. Morsomt var det hvertfall.

Edit, skulle vel egentlig "quote" skag1!

Endret av DemoNsouL
Skrevet
Min første introduksjon til CS var version 1.1. Blir morsomt å se hvordan beta'en var.

Har hørt det var bl.a kjøretøy med i beta 7 og sånt?  :hmm:

Ikke beta'en, men beta'ene.

Det var beta 1.0, 1.1, 1.2, 2.0, 2.1, 3.0, 3.1, 4.0, 4.1, 5.0, 5.2 (beste), 6.0, 6.1, 6.5, 6.6, 7.0, 7.1 før versjon 1.0 kom ut og for hvert hovedtall ble spillet endret dramatisk. Så mellom 3x og 4x er det ganske store endringer.

Kjøretøyene i 7 var veldig buggy og knapt verd å teste ut engang, men jeg er sikker på at de som syntes 'surfmaps' og 'climbmaps' hadde likt de :hm:

Skrevet (endret)

Jeg for ikke instalerte det jeg?

Når jeg dobbel klikker på cs-classic_2.0.exe filen som jeg lestet ned så kommer bare den boksen opp som ligger som vedlegg. Men så skjer det ikke mer?

Noen som vet hva det kan være?

EDIT: Funker nå :)

Endret av GnoMiz
Skrevet

Herregud, alt man gjør er å installere det i Half-Life-mappen, som ligger i Programfiler/Steam/SteamApps/dinaccount/. Når du har gjort det, så restarter du Steam.

Skrevet

Mangler jeg noe? :dontgetit:

I mappen min: C:\Programfiler\Valve\Steam\SteamApps\*nick*\ er det ingen halflife mappe.

Jeg har Half life 2 game of the year og conditon zero.

Skrevet
Herregud, alt man gjør er å installere det i Half-Life-mappen, som ligger i Programfiler/Steam/SteamApps/dinaccount/. Når du har gjort det, så restarter du Steam.

6318018[/snapback]

Vanskelig når jeg ikke har Half-Life der.

Skrevet (endret)

Det er heller tvilsomt at det vil funke, da det er innholdet i Half-Life-mappen som er det interresante. Ser forøvrig at CS Classic bruker .WAD-filer og filer som benyttes av gamle Half-Life (1).

Nå gjetter jeg litt her, men har ikke Half-Life: Source alt samlet i en .GCF-fil slik som alle de nyere Source-spillene?

Endret av skag1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...