Gå til innhold

CS Classic 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er innmari alreit syntes jeg. Kanskje noen med bandbredde kunne satt opp en norsk server ?

uansett paster info (pa engelsk)

This new version is compatible with Steam. You old school players should find this mod very pleasing and for those of you who have never had a chance to see what CS was once like, here is your chance. We got rid of the old version and started on a new CS-Classic from scratch.

The beta versions of CS were very different to what you play today. Here's a list of differences between CS-Classic and CS 1.6.

>>> DIFFERENCES:

Gameplay issues:

» In CS-Classic you are able to jump freely without any slowdown after you hit the ground.

» When planting the bomb, instead of being restricted by planting in one position, you are able to move around freely as long as you are still within the bomb site area.

» There is slightly less recoil on all guns.

» A lot of the guns handle differently.

» When unzoomed with sniper rifles, the crosshair is still present.

» Terrorist are able to move the hostages.

» There are more differences in game. You'll see them all when you download it.

Skins & Sounds:

» As CS-Classic is based on the older versions of CS, it contains the old skins and animations. No, they're not the best skins in the world but they were the skins used in CS and to keep that beta feel, these skins have been included in CS-Classic 2.0.

» All the old CS sounds have been included to keep that beta feel.

Maps:

» CS-Classic 2.0 includes classic CS maps such as cs_docks, cs_iraq... plus older versions of current maps you see in CS. Older versions of dust and aztec have been included. We've even included dust2 as we know you all love it.

And remember, it's all compatible with Steam. Instructions for installation inside the download.

hent ned herfra:

FileFront

FilePlanet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går det ikke ann å flytte hostages som t lenger, har jaggu ikke lagt merke til det jeg, er ett brett jeg savner litt fra de tidene, og det er det brettet med den store åpne plassen med en rakket på, men husker ikke hva det het.

AtW

Skrevet

tommen: aner ikke om boter funker, du kan jo teste og se og si ifra her om det funker.

og ja, hehe, er merkelig a spille.. man setter pris pa hvor bra animasjonene, modellene og grafikken generelt har blitt i cs 1.5 og 1.6 na :)

eneste er at det er liksom 3 servere ellerno som vises pa browseren :\

Skrevet (endret)

5.2 FOREVER !

:)

Er det 1.6 med andre modeller og server settings, eller er det gode gamle CS med shitty netkode og rekyl du ikke kan bli smart på? Det er noe av det jeg savner.

[savne liste]Comando med 4x zoom og MAKT lyd. Deagle med 8bit lyd som ødelegger ørene dine.

Colt med zoom som skyter kjempesent. At netkoden var så dårlig at alle kunne spille og overleve et par skuddvekslinger, og ikke at alle blir drept <1 sekund etter at de blir sett. Mens TMP + Deagle var en dødelig kombo og Para var verd pengene. Og hvor status var det ikke å ha alle fire pistolene? [/savne liste]

Endret av JohndoeMAKT
Skrevet (endret)

colten har desverre ikke lyd demper. vet ikke helt hvilken beta det her, men er vel noen av de senere som en annen sa. :/

heh redigering: colten har desverre ikke zoom.

Endret av joltaire
Skrevet
Mens TMP + Deagle var en dødelig kombo

Det har alltid vært en dødelig kombo.. i de rette hendene, såklart. :)

Eller mot de rette hendene. Men B 3-4 så var TMP ekstrem i nærkamp og deagle traff i samme hullet på 700 meter.

Jeg prøvde akkurat dette greiene og sitter her nå med et stort smil.

1.6 er ikke CS... dette er CS. Kjekt for alle i mange timer.

Skrevet

CS Classic var bare patetisk.. var ikke samme følelse som det var på den tiden.. men bunnyjumping er jo i CS Classic.. så de som savner det kan jo laste ned CS Classic.. ellers er det faktisk ikke SÅ likt som du skal ha det til...

• 2 år senere...
Skrevet

noen må hjelpe meg ass!

får ikke instalert det jeg! det skjer noe når det åpner seg gså lukker deg seg med en gan i gjen liksom :(:( er ikke noen som hadde gidi og sett om de fant det noe annet sted en de 2 stedene der man kan laste det ned vell??

elller bare legge det ut på forumet liksom?? da hadde jeg blitt glad! hpr på svar her

Skrevet (endret)
noen må hjelpe meg ass!

får ikke instalert det jeg! det skjer noe når det åpner seg gså lukker deg seg med en gan i gjen liksom  :(  :(  er ikke noen som hadde gidi og sett om de fant det noe annet sted en de 2 stedene der man kan laste det ned vell??

elller bare legge det ut på forumet liksom?? da hadde jeg blitt glad! hpr på svar her

6308618[/snapback]

Samme problem

Kan banne på at det hører til en readme.

Les den.

6308709[/snapback]

Jeg kan banne imot...Siden det ikke er readme..

Endret av Best0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...