eric nt Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 HEI! JEG LURTE PÅ HVILKET HALF-LIFE MAN MÅ HA FOR Å KUNNE SPILLE COUNTER STRIKE, OG HVORDAN PAKKEN TIL DET HALF-LIFE SPILLET SER UT JEG ER IKKE SÅ PROFF MED SÅNNE TING SKJØNNER DU HILSEN ERIC
Döden Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 (endret) Du trenger ikke HL for å spille Counter-Strike. Du trenger HL for key'en. Hvis du skal spille CS må du laste ned STEAM. Google.com Desuten : Edit : Sånn ca. boxshot Endret 4. april 2004 av stryder
eric nt Skrevet 4. april 2004 Forfatter Skrevet 4. april 2004 JEG HAR LASTET NED STEAM, MEN NÅ JEG SKAL LEGGE TIL CS I MY GAMES, KOMMER DET OPP AT JEG ENTEN SKAL KJØPE DET ELLER SETTE INN DEN ORIGINALE HL ELLER CS CD!!! OXO MÅ MAN HA KEYEN, MEN HVOR FÅR JEG KEY, MÅ MAN IKKE HA SPILLET DA?? HILSEN ERIC
Döden Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 DU MÅ NOK EN GANG KJØPE SPILLET I EN BUTIKK! ELLER PÅ INTERNETT. Det koster penger. Og for guds skyld skru av caps-lock da.
Windoge Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Norske kroner var det vel? Koster deg ikke en krone å skru av caps da !
eric nt Skrevet 4. april 2004 Forfatter Skrevet 4. april 2004 ooooooops... sorry skjønte ikke hinte;) men er det det half life som er rødt jeg skal kjøpe, som det står over 2.5 millions copies sold?? Hilsen ERIC nok en gang
T3D Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Det du kan gjøre er å kjøpe Half-Life Best Seller på www.cdon.com for 129 kr det gjorde en kammerat av meg og den keyen funker fett på cs
Elyas Machera Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 ooooooops... sorry skjønte ikke hinte;) men er det det half life som er rødt jeg skal kjøpe, som det står over 2.5 millions copies sold?? Hilsen ERIC nok en gang Ja, du kan kjøpe den. Uansett, denne hører vel hjemme under Half-Life?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå