Gå til innhold

Battlefield Vietnam RAM-krevende?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

BF:Vietnam Krever mye RAM!!!

Grunnen til det er en ting: mange spillere!!!

Det kan være pga for mange bot`s eller for mange spillere inne på serveren!

Hvis det derimot går hakkete når du har join`a på et server, er det på grunn av dårlig nettverksforbindelse hos server-host!

Jeg har 1024 mb DDR RAM, og likevel kan jeg ikke spille helt glatt med 64 bots på en skjerm-oppløsning mellom 1152 og 1280!

Hvis du lurer på maskinvarene mine er de så "svake" som; ATI Radeon 9600XT, AMD Athlon XP3200, og selvfølgelig 1024 mb RAM

Elsker du online-spill som har støtte for 32 eller 64 spillere(MMO) bør du nok ha 1024 mb ddr ram til de nyeste spillene.

NB! det er IKKE nødvendig med mer! Kaster bare bort penger!

NB(2): DDR RAM har nå steget ENDA MER I PRIS!!! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Samme her. Bug i spillet, som jeg kan se det. Venter på Patch, jeg da  :yes:

Jeg har dedikert en 512-brikke bare til grafikkbaserte applikasjoner, så det har ikke noe med RAM-en deres å gjøre, boyz.

hva pøkk betyr det ? dedikert RAM brikke bare til spilling? har du en slik liten bryter som du slår på hver gang du starter ett spill?

 

forøvrig, som med BF1942, så merker man bedre ytelse med 1024MB ram ja

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

512Mb RAM burde være nok :ermm: . Jeg mistenker derimot at BFV ikke har den mest effektive motoren (game-engine) som finnes... Nå er det jo også slik at det blir flere og flere applikasjoner som liker å ligge og kose seg i minnet i tide og utide. Ta en titt nede i høyre hjørnet på start-linjen din og fortell meg at hvert eneste ikon er helt nødvendig og ligger der etter eget ønske. Jeg har nemlig min fulle hyre med å kaste ut apps som tar seg freidig til rette straks jeg installerer dem :mad: . Ja, snakker om sola, så har til og med BFV en egen sak som kun venter på dagen en oppdatering kommer! Jeg mener, når en patch endelig dukker opp, så skal jeg saktens klare å finne den! Vel, ble litt revet med her, :roll: men RAM er en dyrebar ressurs som blir misbrukt og ødslet med av ineffektive og ofte unyttige applikasjoner.

 

Free your RAM and your ass will follow!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...