Gå til innhold

Siemens MC60?


ktt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En veldig dårlig telefon. Dårlig skjerm, treg i menyene, treg på spill, dårlige taster osv. Kjøp heller en Nokia 3100 som har en mye bedre skjerm, er kjapp under spill, kjapp i menyene, og har ekstremt gode taster.

Den er ikke treg i menyene.. Hvor får du det fra? :ermm:

 

Det er ingen dårlig telefon, jeg kan ikke anbefale 3100, grunnet at jeg ikke har prøvd den.

 

Og.. Selv om skjermen har lav oppløsning, betyr ikke det at den er dårlig.. F*en for en dårlig begrunnelse..

 

edit: leif

Endret av razh0r
Lenke til kommentar
Og.. Selv om skjermen har lav oppløsning, betyr ikke det at den er dårlig.. F*en for en dårlig begrunnelse..

Er da ingen her som har sagt at skjermen er dårlig pga dårlig oppløsning...? :nei: Syns f-ordet var litt drøyt i denne sammenhengen, razh0r. Selvfølgelig den har dårlig oppløsning, men det er ikke bare det som gjør skjermen dårlig. Her er hva amobil har å si om saken:

Skjermen til MC60 har en oppløsning på 101 x 80 piksler og en fargedybde på 4096 farger. Skjermen har svært "utvaskede" farger, noe som sammen med den noe svake oppløsningen fører til at bildene som blir tatt med telefonens kamera blir svært slørete og blasse på skjermen.
Lenke til kommentar
En veldig dårlig telefon. Dårlig skjerm, treg i menyene, treg på spill, dårlige taster osv. Kjøp heller en Nokia 3100 som har en mye bedre skjerm, er kjapp under spill, kjapp i menyene, og har ekstremt gode taster.

Den er ikke treg i menyene.. Hvor får du det fra? :ermm:

 

Det er ingen dårlig telefon, jeg kan ikke anbefale 3100, grunnet at jeg ikke har prøvd den.

 

Og.. Selv om skjermen har lav oppløsning, betyr ikke det at den er dårlig.. F*en for en dårlig begrunnelse..

 

edit: leif

Hvor jeg får det fra at MC60 er treg i menyene? Det har kanskje noe med at jeg har prøvd telefonen..

 

Har jeg sagt noe om lav oppløsning på skjermen? Jeg sa at det var en dårlig skjerm, og det sier jeg med full rett. Det fikk jeg også fra den gangen jeg prøvde telefonen og tok noen bilder.

Lenke til kommentar

Nei, ingar.. Den har ikke treige menyer.. Det er rart at alle dem jeg har spurt sier dem er raske da.. Du kan ikke sammeligne skjermen med f.eks 6600, det blir for dumt. Du må sammenligne med andre skjermer som er på 101x80pixler osv.

f.eks M55 har samme skjerm som MC60!

Lenke til kommentar
En veldig dårlig telefon. Dårlig skjerm, treg i menyene, treg på spill, dårlige taster osv. Kjøp heller en Nokia 3100 som har en mye bedre skjerm, er kjapp under spill, kjapp i menyene, og har ekstremt gode taster.

Helt enig, telefonen bruker ca 5 min på og lagre et bilde... Menyen er treg.. JEg liker heller ikke tastene.. Men men.. 999,- er den værdt !

Lenke til kommentar
Nei, ingar.. Den har ikke treige menyer.. Det er rart at alle dem jeg har spurt sier dem er raske da.. Du kan ikke sammeligne skjermen med f.eks 6600, det blir for dumt. Du må sammenligne med andre skjermer som er på 101x80pixler osv.

f.eks M55 har samme skjerm som MC60!

Joda, men kan du fortelle meg vitsen med og sammenligne med en telefon, som har lik skjerm? Det riktige blir og sammenligne med telefoner i samme prisklasse. Ser vi i prisguiden til amobil.no ser vi at Siemens MC60 ligger i ca samme prisklasse som: Nokia 3100 - Panasonic G60 - Sony Ericsson T310 - Samsung X100 - Nokia 3200 og Sony Ericsson Z200.

 

Telefonene i samme prisklasse som MC60, som jeg da ser det naturlig og sammenligne med, har alle, uten om T310, mye, eller veldig mye bedre skjerm en MC60. Derfor kan jeg igjen konkludere at MC60 har en veldig dårlig skjerm.

 

Forøvrig bryr jeg meg lite om hva de du har spurt har sagt til deg, da jeg har prøvd telefonen selv, og da vet hva jeg snakker om. Trekker vi fram mobiler som Nokia 3100 og 3200 er de mye raskere en MC60 både under blaing i menyene, og i spill. Jeg sier ikke at MC60 er veldig treg i menyene, for det er den ikke. Men når man skal åpne spill f. eks på MC60 tar det en evighet. (Og ja, jeg har prøvd det også).

 

Skulle det enda være noen tvil, kan jeg referere til amobil.no sine tester av telefonene Siemens MC60 og Nokia 3100. - På skjerm og grensesnitt fikk Nokia 3100 terningkast 6. Siemens MC60 fikk terningkast 3.

- På "maskinvare og respons" ga amobil.no Siemens MC60 terningkast 3.

- De ga Nokia 3100 på "maskinvare" terningkast 4.

 

Der fikk du kanskje noe og gruble litt på :hmm:.. Mvh Ingar.

 

EDIT: Og når sammenlignet jeg MC60 sin skjerm med 6600 sin? :roll:

Endret av ingar
Lenke til kommentar
Nei, ingar.. Den har ikke treige menyer.. Det er rart at alle dem jeg har spurt sier dem er raske da.. Du kan ikke sammeligne skjermen med f.eks 6600, det blir for dumt. Du må sammenligne med andre skjermer som er på 101x80pixler osv.

f.eks M55 har samme skjerm som MC60!

Joda, men kan du fortelle meg vitsen med og sammenligne med en telefon, som har lik skjerm? Det riktige blir og sammenligne med telefoner i samme prisklasse. Ser vi i prisguiden til amobil.no ser vi at Siemens MC60 ligger i ca samme prisklasse som: Nokia 3100 - Panasonic G60 - Sony Ericsson T310 - Samsung X100 - Nokia 3200 og Sony Ericsson Z200.

 

Telefonene i samme prisklasse som MC60, som jeg da ser det naturlig og sammenligne med, har alle, uten om T310, mye, eller veldig mye bedre skjerm en MC60. Derfor kan jeg igjen konkludere at MC60 har en veldig dårlig skjerm.

 

Forøvrig bryr jeg meg lite om hva de du har spurt har sagt til deg, da jeg har prøvd telefonen selv, og da vet hva jeg snakker om. Trekker vi fram mobiler som Nokia 3100 og 3200 er de mye raskere en MC60 både under blaing i menyene, og i spill. Jeg sier ikke at MC60 er veldig treg i menyene, for det er den ikke. Men når man skal åpne spill f. eks på MC60 tar det en evighet. (Og ja, jeg har prøvd det også).

 

Skulle det enda være noen tvil, kan jeg referere til amobil.no sine tester av telefonene Siemens MC60 og Nokia 3100. - På skjerm og grensesnitt fikk Nokia 3100 terningkast 6. Siemens MC60 fikk terningkast 3.

- På "maskinvare og respons" ga amobil.no Siemens MC60 terningkast 3.

- De ga Nokia 3100 på "maskinvare" terningkast 4.

 

Der fikk du kanskje noe og gruble litt på :hmm:.. Mvh Ingar.

 

EDIT: Og når sammenlignet jeg MC60 sin skjerm med 6600 sin? :roll:

GO INGAR! :green:

Lenke til kommentar

Greit nok. Har ikke prøvd og krangle heller. Så mye tekst for ingenting? Neppe. Du bør uansett innrømme at du ikke burde ha startet denne kranglen, da alt du skriver bare blir litt for tåpelig til og holde en sakelig tråd.

Endret av ingar
Lenke til kommentar

ONTOPIC: Nokia 3200 begynner og bli ganske billig nå. Leter du litt finner du den fort til en krone med abb. og jeg har sett den til 1500,- med kontantkort. Da får du bedre skjerm, lommelykt, en kjappere telefon og best av alt: radio iforhold til MC60. Ellers kan du tenkte på Nokia 3100 som har ekstremt gode taster, grei skjerm, og kan også bli kjøpt for en krone med et abb. (har sett den til en krone med bla. djuice). 3100 er også veldig god under spill. Andre telefoner du kan vurdere er Samsung X100, som har samme oppløsning som Nokia 3x00, men har 65k i skjermen. Mvh, Ingar.

Endret av ingar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...