Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

100MB gratis webmail

Anbefalte innlegg

Skrevet

NRKpost får man faktisk hele 100 MB gratis webmail, å det er faktisk ikke tull engang. Bare se på Runbox som drifter mailserveren. :thumbs:

Har allerede regga meg å det er en veldig enkel og oversiktlig webmail.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg trodde også at dette var en aprilspøk, men dagbladet.no mener at den nyheten ble publistert i går... De (skriver ihvertfall at) mener at dette ikke er en aprilsnarr... Nå begynte jeg å lure... Det virker SVÆÆÆRT mistenkelig... Vet ikke hva jeg skal tro nå...

EDIT: dagbladets artikkel: http://www.dagbladet.no/dinside/2004/04/01/394925.html

PS: Nettavisen melder at denne nyheten er en aprilspøk. Samtlige seriøse amerikanske nettsteder formidler likevel nyheten. Det faktum at nyheten først ble kjent via New York Times 31. mars gjør at spøken i såfall er svært dårlig timing. Nettstedet Mercury News la også ut saken i går. De har i tillegg pratet med en talsmann for Google som heter David Krane som bekrefter historien. Dessuten ser det til at Google underholdt seg selv med en helt annen aprilspøk, nemlig stillingsannonsen som søker etter folk til Googles forskningsprosjekt på månen.

Endret av schmelck
Skrevet
åh pokker, var det noen som la merke til hvilken dato det er i dag...?  :hmm:

Ja, det var vel dette vi diskuterte :)

hadde vært konge med 1 tb mail da :)

lagre masse stasj der dom du kunne ta opp hvorsomhelst det var internett og du hadde tilgang til mailen, hadde blitt som en remote disk.

Blir sikkert noe sånt engnag.

Skrevet (endret)

Dette var tilfelle med AOL.

Brukerene hadde 40GB hver, og du kan tenke deg hvor lang tid det tok før dette ble "warez heaven" ;)

Endret av Tubamann
Skrevet

Begynner kanskje å spore litt av fra den første posten, men vil fortsatt si at googles tilbud er svært mistenkelig, men ikke usannsynlig... Hvor mange vil faktisk komme til å bruke hele plassen? Regner med at de evt også vil sette inn et lite spamfilter... Gleder meg til i morgen for å få bekreftet/avkreftet dette..

/offtopic

Skrevet

Muligens litt off topic men jeg gikk 5 på Kanal 24s spøk om at Valgerd var ute etter Idol. God unnskyldning at det var det første jeg hørte da jeg stod opp i dag? :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...